بستری شدن 323 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان/ ثبت 6 فوتی جدید
کد خبر: 3977740
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

بستری شدن 323 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان/ ثبت 6 فوتی جدید

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بستری شدن 323 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته، 6 بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش ایکنا از بوشهر، سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر و رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، روز سه‌شنبه بیست و پنج خردادماه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از بوشهر گفت: در 24 ساعت گذشته 81 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد، ابتلای 47 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته، 59  بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، 45 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 36 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از مجموع این موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 24 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 6  مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، 4 آقا با 83، 79، 75 و 46 سال سن با سابقه بیماری قلبی، دیابت و فشار خون و 2 خانم با 84 و 55 سال سن با سابقه بیماری سرطان و تیروئید در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: تا کنون  1209  نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 47212 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

کشمیری افزود: با توجه به اینکه آمار بستری و فوتی استان بوشهر در حال افزایش هست، از هم‌استانی‌های عزیز خواهشمندم که در این ایام انتخابات فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha