اهدای ۱۵۷۰ متر مربع زمین برای احداث مسکن مددجویان
کد خبر: 3977695
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

اهدای ۱۵۷۰ متر مربع زمین برای احداث مسکن مددجویان

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی از اهدای یکهزار و ۵۷۰ متر مربع زمین برای احداث مسکن مددجویان از سوی یک خیر تهرانی خبر داد.

اهدای ۱۵۷۰ متر مربع زمین برای احداث مسکن مددجویانبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از زوابط عمومی کمیته امداد مازندران، علیرضا عابدی فیروزجایی، رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی، گفت: یکی از خیران تهرانی مقیم این شهرستان یک هزار و ۵۷۰ متر مربع زمین برای ساخت مسکن مددجویان با حضور حجت‌الاسلام عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران، رئیس اداره حقوقی این نهاد و مدیر تامین مسکن و ساختمان کمیته امداد استان، به کمیته امداد اهدا کرد.

وی افزود: ارائه خدمت به محرومین و دستگیری از آنان در راستای ترویج فرهنگ انفاق و احسان با کمک خیرین و نیکوکاران یکی از برنامه‌های راهبردی این نهاد است.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی، تصریح کرد: این زمین اهدایی در روستای کتی‌لته و هتکه‌لو را برای نیازمندان تحت حمایت این شهرستان به کمیته امداد هبه و واگذار کرده است.

وی افزود: در روستای کتی‌لته با کمک خیران، بنیاد مسکن و همت مرکز نیکوکاری امام علی(ع) این روستا ۶ واحد مسکن مددجویی در حال ساخت است.

عابدی با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست این شهرستان در راستای خدمت‌رسانی به مددجویان، گفت: در این شهرستان یک هزار و ۲۵۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام
captcha