برگزاری دوره آموزشی روش‌های صرفه‌جویی انرژی در ساختمان
کد خبر: 3977663
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

برگزاری دوره آموزشی روش‌های صرفه‌جویی انرژی در ساختمان

دوره آموزشی «روش‌های مقدماتی صرفه‌جویی انرژی در ساختمان» از ۲۶ خردادماه برگزار می‌شود.

صرفه‌جویی انرژی در ساختمان

به گزارش ایکنا، دوره آموزشی «روش‌های مقدماتی صرفه‌جویی انرژی در ساختمان» با همکاری جهاددانشگاهی، معاونت امور زنان و خانواده و شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت، از ۲۶ خردادماه برگزار خواهد شد.

این دوره آموزشی پیرو تفاهم‌نامه منعقد شده میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت برگزار می‌شود و جهاددانشگاهی به عنوان مجری در آن ایفای نقش خواهد کرد.

سمن‌های فعال در حوزه زنان، محیط زیست و دانشجویان علاقه‌مند به این حوزه می‌توانند با مراجعه به نشانی https://qurani.jdereg.ir در این دوره آموزشی ثبت‌نام و شرکت کنند.

این دوره ۸ ساعته از ۲۶ خرداد آغاز خواهد شد و ثبت‌نام کنندگان قادر خواهند بود در سه بازه زمانی ساعت ۹، ۱۶ و ۲۱  در این کلاس‌ها به نشانی http://lms.jde.ir شرکت کنند.

از جمله مزیت‌های این دوره آموزشی، می‌توان به بهره‌مندی از حضور اساتید شاخص این حوزه، برخورداری از تخفیف شرکت ملی گاز برای شرکت‌کنندگانی که موفق به کاهش مصرف شوند، استفاده از ظرفیت مرکز رشد وزارت نفت برای علاقه‌مندان و ارائه مدرک معتبر آموزشی جهاددانشگاهی اشاره کرد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۶۶۴۱۰۲۳۹-۰۲۱۶۶۴۱۰۲۴۷-۰۲۱۶۶۴۱۰۲۵۴ تماس گیرند.
انتهای پیام
captcha