جشنواره رسانه‌ای «ایران قوی» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3977661
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

جشنواره رسانه‌ای «ایران قوی» در همدان برگزار می‌شود

رئیس بسیج رسانه استان همدان از برگزاری جشنواره رسانه‌ای «ایران قوی» در آستانه انتخابات در این استان خبر داد.

جشنواره رسانه‌ای «ایران قوی» در همدان برگزار می‌شودناصر قوامی، رئیس بسیج رسانه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: بسیج رسانه استان با تمرکز به انتخاب اصلح، جشنواره رسانه‌ای «ایران قوی» را با موضوع هر رأی یک حماسه در دو بخش رسانه و شهروندان برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه این جشنواره از 23 خرداد آغاز و تا 28 خردادماه ادامه دارد، گفت: در بخش رسانه، اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در بخش‌های خبر، مصاحبه، یادداشت، گزارش، مقاله، عکس و موشن‌گرافی در سایت بسیج رسانه به آدرس https://www.abozarhmd.ir/ بارگذاری و در این مسابقه شرکت کنند.

رئیس بسیج رسانه استان همدان در بخش دیگری از سخنانش شرکت در انتخابات را ایجاد فرصتی برای حل مشکلات داخلی و خارجی دانست و افزود: با آمدن افراد جدید ایده‌های نو و جدید نیز وارد کار می‌شوند و زمینه‌های حل مشکلات جامعه فراهم می‌شود.

وی تأکید کرد: دشمنان نظام در هر برهه‌ای به دنبال تضعیف نظام جمهوری اسلامی بودند و این نوع مردم‌سالاری را رقیب جدی خودشان در دنیا تلقی می‌کردند، بنابراین باید در انتخابات 1400 که رزمایش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بزرگی در تاریخ نظام سیاسی کشور است همچون انتخابات گذشته این مردم‌سالاری را قوی‌تر و پویاتر رقم بزنیم.

قوامی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ضریب امنیتی کشور را بالا برده و حکایت از قدرت بازدارندگی کشور در برابر توطئه‌های دشمن است، افزود: حضور حداکثری مردم نشان از عظمت، اقتدار و بصیرت ملی است همچنین حل‌کننده بسیاری از مشکلات بین‌المللی خواهد بود، چراکه قضاوت‌های بین‌المللی بر اساس همین مشارکت انجام می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha