زندگی اشرافی؛ مانعی برای درک زندگی مردم
کد خبر: 3977644
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
انتخابات 1400/ 15

زندگی اشرافی؛ مانعی برای درک زندگی مردم

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: مردم از شعارها و وعده‌ها خسته شده‌اند و مرد میدان می‌خواهند تا به مشکلات آن‌ها رسیدگی کند، چراکه زندگی اشرافی خود مانعی بر درک شرایط حاکم بر زندگی توده مردم است.

نگاه تمام مستضعفان به ایران است/ زندگی اشرافی؛ مانعی برای درک زندگی مردمحجت‌الاسلام محمدهادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: هر کسی که به بالندگی نظام اسلامی اعتقاد دارد، حتی اگر با برخی از مسئولان زاویه داشته باشد باید پای صندوق‌های رأی بیاید.

وی ادامه داد: قوام یک کشور که بر پایه اندیشه‌های اسلامی شکل ‌گرفته وابسته به حضور مردم است، بنابراین باید مردم به این بلوغ فکری برسند که برای حفظ امنیت کشور در صحنه حضور داشته باشند.

نظیری اظهار کرد: در طول این 42 سال پس از پیروزی انقلاب اشتباهاتی رخ داده است و رهبر معظم انقلاب همواره در این باره تذکراتی فرمودند و بر رسالت مردم و مسئولان تأکید کردند. در جریان برجام رهبری بارها فرمودند که به دشمن اعتماد نکنید، اما دولتمردان اعتماد کردند و نتیجه همان‌طور که ایشان فرمودند غربی‌ها قابل اعتماد نیستند رقم خورد و علی‌رغم پایبندی ایران به تعهدات، تحریم‌ها برداشته نشد.

وی افزود: در صورتی که دولت هم‌گام با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب پیش برود قطعاً زمینه‌های پیشرفت کشور فراهم می‌شود؛ سال‌هاست رهبری می‌فرمایند به جای چشم دوختن به خارج از کشور باید ظرفیت‌های تولیدی داخل را احیا کنیم، اما متأسفانه مسیری در این زمینه باز نشد.


بیشتر بخوانید:


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه با انتخابی هوشمندانه و آگاهانه می‌توان گام بزرگی برای رفع آن‌ها برداشت و نیامدن مردم پای صندوق‌های رأی قطعاً شرایط را از حالت فعلی بدتر خواهد کرد، افزود: وقتی دشمنان حضور کمرنگ مردم در انتخابات را ببینند قطعاً فشارهای زیادی را متوجه کشور خواهند کرد و این مردم هستند که در این بین متضرر خواهند شد.

نگاه تمام مستضعفان به ایران است

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر نگاه تمام جبهه مستضعفان در سراسر دنیا متوجه ایران است، افزود: ممکن است به علت کوتاهی کردن ما در شرکت در انتخابات عقبه‌ای از تاریخ در راستای کمک به مستضعفان دنبال نشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: مردم در انتخاب خود باید توجه کنند که کاندید مورد نظر هیچ رابطه صلح و سازشی با جبهه استکبار نداشته باشد، چراکه مردم از این ویژگی در طول انقلاب بسیار ضربه دیده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی یک ارزش دینی نیست بلکه یک حرکت ملی است، اضافه کرد: در شرایط بسیار حساسی قرار داریم که حضور مردم در انتخابات بسیار مهم و تاریخ‌ساز است که البته مردم بسیار آگاه هستند و با بصیرت شرایط زمان خود را درک می‌کنند.

نظیری یادآور شد: مردم از شعارها و وعده‌ها خسته شده‌اند و مرد میدان می‌خواهند تا به مشکلات آن‌ها رسیدگی کند، چراکه زندگی اشرافی خود مانعی بر درک شرایط حاکم بر زندگی توده مردم است.

انتهای پیام
captcha