هم‌افزایی و مشارکت در انتخابات سربلندی نظام را رقم می‌زند
کد خبر: 3977614
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳

هم‌افزایی و مشارکت در انتخابات سربلندی نظام را رقم می‌زند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: حضور در انتخابات با تلاش حدأکثری مردم لازمه اساسی برای رسیدن به سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بایستی مردم با مشارکت و هم‌افزایی همدیگر را به شرکت در انتخابات باشکوه تشویق کنند.

رضازاده// هم‌افزایی و مشارکت در انتخابات سربلندی نظام جمهوری اسلامی را رقم می‌زندبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین میثم فیاضی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، 25 خردادماه، در جلسه بصیرت‌افزایی و روشنگری مددجویان کمیته امداد اردبیل، اظهار کرد: کمیته امداد امام(ره) همیشه و هر زمان یاور فقرا و محرومان جامعه بوده و با ارائه خدمات به نیازمندان برای رسیدن به اهداف والا تلاش کرده است.

وی بیان کرد: رفع بخشی از مشکلات نیازمندان و فقیران جامعه، مهم‌ترین اولویت کمیته امداد بوده و سپاه استان در کنار این مجموعه درصدد است با زیرپوشش قرار دادن خانواده‌های بی‌بضاعت، گرفتاری‌ها و مشکلات مردم مناطق محروم را برطرف کرده و در راستای توانمندسازی آنان اقدامات مناسبی انجام دهد.

فیاضی تصریح کرد: کمیته امداد با هدف یاری رساندن به محرومان و مستضعفان تشکیل و همواره چشم امیدی برای محرومان جامعه است تا با به دنبال داشتن نتایج ارزنده در این زمینه و افزایش همدلی در رفع مشکلات مردم محروم جامعه نقش اساسی داشته و میزان امدادرسانی به مددجویان را تسریع و تسهیل بخشد.

وی اظهار کرد: حضور در انتخابات با تلاش حدأکثری مردم لازمه اساسی برای رسیدن به سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بایستی مردم با مشارکت و هم‌افزایی هم‌دیگر را به شرکت در انتخابات باشکوه تشویق کرده و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، بیان کرد: دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف مقدس آن برای حفظ عزت نفس و کرامت انسانی جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه ملت ایران اسلامی و مردم فهیم استان اردبیل برای رسیدن به این آرمان‌ها تلاش می‌کنند.

فیاضی اظهار کرد: حضور گسترده مردمی در انتخابات 1400 سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و حرمت‌شکنان استکه از مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اردبیل برای حضور در این حماسه مردمی دعوت به عمل می‌آید تا بار دیگر پوزه دشمنان را به خاک بمالند.

انتهای پیام
captcha