حضور در انتخابات؛ حفاظت از اقتدار ایران اسلامی
کد خبر: 3977548
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
انتخابات ۱۴۰۰، حکمرانی دینی/ ۴

حضور در انتخابات؛ حفاظت از اقتدار ایران اسلامی

مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در برابر سرسخت‌ترین دشمنان خود به اقتدار بالایی دست یافته است، تأکید کرد: برای حفاظت از این اقتدار باید حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را شاهد باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی، مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی در برابر سرسخت ترین دشمنان خود به اقتدار بالایی دست یافته و در این راستا برای حفاظت از این اقتدار باید حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را شاهد باشیم.

وی با اشاره به شکست‌های پی در پی نظام سلطه جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان طی سال‌های اخیر افزود: سال‌هاست که ارتش به ظاهر شکست‌ناپذیر اسرائیل به ارتشی شکست‌پذیر و دارای نقاط ضعف بسیار تبدیل شده و این مهم در سایه مقاومت ملت مظلوم فلسطین و نیز اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.


بیشتر بخوانید:


مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه در این راستا ملت ایران باید به خاطر نعمت انقلاب اسلامی شاکر خدا باشیم، اظهار کرد: امیدواریم با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری با اتحاد و یکپارچگی بتوانیم آرمان‌های اسلام را تحقق ببخشیم.

حجت‌الاسلام زمانی ادامه داد: مردم ایران با شرکت حداکثری در انتخابات به رشد کشور کمک کرده و زمینه انتخاب اصلح که باید فردی معتقد به دین، قرآن و ولایت فقیه، مجاهد و شجاع را فراهم خواهند کرد.

وی بیان کرد: رئیس‌جمهور آینده باید مُهر ذلت شیطان‌های بزرگ آمریکا و اسرائیل را برای سعادت ملت لازم نداند، چراکه خداوند متعال در آیه 113 سوره هود می‌فرماید: «وَلَا تَرْكَنُوا إِلَى الَّذِينَ ظَلَمُوا فَتَمَسَّكُمُ النَّارُ وَمَا لَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ مِنْ أَوْلِيَاءَ ثُمَّ لَا تُنْصَرُونَ؛ و به کسانی که [به آیات خدا، پیامبر و مردم مؤمن] ستم کرده‌اند، تمایل و اطمینان نداشته باشید و تکیه مکنید که آتش [دوزخ] به شما خواهد رسید و در آن حال شما را جز خدا هیچ سرپرستی نیست، سپس یاری نمی‌شوید».

حجت‌الاسلام زمانی با اشاره به اینکه هدف دشمن در مقطع حساس فعلی، ایجاد یأس و تردید بین مردم برای حضور در انتخابات است، گفت: برخلاف همه القائات و جنگ روانی و رسانه‌ای، جمهوری اسلامی ایران در ابعاد و عرصه‌های مختلف، موفقیت‌ها و کارآمدی‌های بسیاری داشته که باید با زبان رسانه‌ای امروز و با بیان هنرمندانه برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با عنایت خداوند متعال ملت ایران انتخاباتی باشکوه را برگزار و اصلح را انتخاب کنند، چراکه هر رأی ما تیری زهرآگین در چشم دشمنان اسلام است.

انتهای پیام
captcha