آشنایی با قوانین هستی از دیدگاه علوم پایه در مدرسه اسماءالحسنی
کد خبر: 3977479
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶

آشنایی با قوانین هستی از دیدگاه علوم پایه در مدرسه اسماءالحسنی

مجموعه نشست‌های موضوعی جهت آشنایی بیشتر با مخلوقات و قوانین هستی از دیدگاه علوم پایه و مهندسی از سوی مدرسه اسماء‌الحسنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مجموعه نشست‌های موضوعی جهت آشنایی بیشتر با مخلوقات و قوانین هستی از دیدگاه علوم پایه و مهندسی از سوی مدرسه اسماء الحسنی از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

جلسه هشتم این نشست که به موضوع راه‌های اصلاح الگوی مصرف پسماند در خانواده و اثرات اقتصادی و زیست محیطی آن بر جامعه اختصاص دارد، از ساعت 18:30 تا 19:30 روز سه‌شنبه، 25 خردادماه برگزار می‌‌شود.

ورود برای عموم افراد از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/madreseolumpaye امکان‌پذیر است.

میهانی سوره کوثر

همچنین همایش سوره کوثر از سوی مدرسه دانشجویی قدر ویژه دانش‌آموزان دختر دوره ابتدایی و با ارائه و مشارکت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

سوره‌های جزء 30، عکس و کلیپ، سرود، تجربیات و داستان‌های صوتی، آموزش بازی مرتبط با قرآن، خاطرات سوره‌ها، بازی و  داستان از بخش‌های این همایش است که برای دختران پایه پنجم و ششم دوشنبه ۲۴ خردادماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶ برگزار شد و نشانی پخش زنده جلسه نیز https://www.skyroom.online/ch/madresehghadr/hefz-dabestan-5-6-dokhtaran است.

همایش دختران و پسران پایه اول و دوم نیز سه‌شنبه ۲۵ خردادماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷ برگزار می‌شود که از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/madresehghadr/hefz-dabestan-1-2-dokhtaran در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین همایش دختران پایه سوم و چهارم نیز پنجشنبه ۲۷ خردادماه از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۱۵ برگزار می‌شود که دسترسی به آن از طریق نشانی https://www.skyroom.online/ch/madresehghadr/hefz-dabestan-3-4-dokhtaran-01 میسر است.

انتهای پیام
captcha