کاندیداها از هتک حرمت یکدیگر در مناظره‌ها پرهیز کنند
کد خبر: 3976787
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
امام‌جمعه هیرمند:

کاندیداها از هتک حرمت یکدیگر در مناظره‌ها پرهیز کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی با تأکید بر پرهیز کاندیداها از هتک حرمت، تهمت و افترا به یکدیگر در ایام تبلیغات انتخابات و مناظره‌ها، بیان کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی نه تنها موجب خشم دشمن بلکه باعث تقویت قدرت داخلی و بین‌المللی کشورمان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی، امام‌جمعه هیرمند، 21 خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و ساماندهی امور زندگی، گفت: مقام ورع از تقوا بالاتر است، چون ورع در اثر کامل شدن تقوا به‌وجود می آید. هرکس از محارم الهی بپرهیزد، با ورع‌ترین مردم خواهد بود. ورع حقیقی آن است که انسان به مقامی برسد که گناه را ترک می‌کند.  
    
وی با تأکید بر پرهیز کاندیداها از هتک حرمت، تهمت و افترا به یکدیگر در ایام تبلیغات انتخابات و مناظره‌ها، بیان کرد: حضور مردم ولایتمدار در پای صندوق‌های رأی نه تنها موجب خشم دشمن کوردل و شیطان صفت بلکه باعث تقویت قدرت داخلی و بین‌المللی کشورمان خواهد شد. با تمام توان پای صندوق‌های رأی حاضر شوید و آن فردی را که شایسته و در مدار رهبری معظم انقلاب و خیرخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، انتخاب کنید.

خطیب جمعه هیرمند با اشاره به انتخاب افراد شایسته و مورد اطمینان و پاکدل، تأکید کرد: انتخابات شوراهای اسلامی هم مثل انتخابات ریاست جمهوری حائز اهمیت و مهم است، مردم باید در انتخابات ریاست شورای اسلامی شهر و روستا کسانی را انتخاب کنند که دلسوز، خیرخواه و دارای روحیه جهادی و توانمند خدمتگذاری به مردم به‎ویژه قشر ضعیف جامعه باشد. 

حجت‌الاسلام راشکی با گرامیداشت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت، اظهار کرد: ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر و آغاز دهه کرامت را به همه دختران و نوباوگان جامعه اسلامی تبریک عرض می‌کنم. هر سال به این مناسبت علاوه بر برگزاری مراسم جشن و سرور، میلیون‌ها نفر از هموطنان به پابوسی و زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) مشرف می‌شوند و از همجواری و شناخت آن عزیزان بهره‌مند می‌شوند.

وی با تبریک به‌مناسبت سالروز تشکیل جهاد کشاورزی به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: فلسفه تشکیل جهاد کشاورزی رفع محرومیت از روستاهاست، سالروز تشکیل جهاد کشاورزی را نیز به تمامی جهادگران تبریک عرض می‌کنم. بیش از ۸۰٪ فرآورده‌های غذایی توسط وزارت جهاد کشاورزی تأمین می‌شود، در بسیاری از موارد خودکفا شده‌ایم اما خشکسالی‌های متوالی مخصوصا در سنوات اخیر زیرساخت‌های بخش کشاورزی را به شدت نابود کرده ‌است، به‌طوری که شاهد خسارات و آسیب‌های زیادی به کشاورزان هستیم، دولت و وزارت جهاد کشاورزی باید هرچه سریعتر خسارات وارده به کشاورزان را برآورد و از طریق اعتبارات مدیریت حوادث غیرمترقبه نسبت جبران آن اقدام کنند.

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha