تشویق به شرکت در انتخابات، وظیفه هر ایرانی مسلمان است
کد خبر: 3971513
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹

تشویق به شرکت در انتخابات، وظیفه هر ایرانی مسلمان است

امام جمعه سیریک گفت: هریک از ما وظیفه داریم به عنوان یک ایرانی و مسلمان، اهل شرکت در انتخابات و سپس اهل تشویق به شرکت در انتخابات باشیم.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری، امام جمعه شهرستان سیریک، ظهر امروز، 24 اردیبهشت‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: در ایام انتخابات هستیم و عده‌ای در حال انگیزه سازی و عده‌ای نیز در حال انگیزه سوزی هستند. انتخابات همانند لیله‌القدر و مسئله دین و اسلام است. هریک از ما وظیفه داریم به عنوان یک ایرانی و مسلمان، اهل شرکت در انتخابات و سپس اهل تشویق به شرکت در انتخابات باشیم.

وی در ادامه به مشکل کمبود آب شرب در شهرستان سیریک اشاره کرد و افزود: با توجه به شروع فصل گرما، این مشکل نیز در حال شدت گرفتن است و وعده‌های مسئولان استانی طی چند سال اخیر، دردی از مشکلات بی‌آبی مردم شهرستان سیریک را دوا نکرده است. این مسئله که طی سالیان اخیر در این شهرستان افزایش یافته، دل هر انسانی را به درد می‌آورد.

امام نماز جمعه شهرستان سیریک با اشاره به ۸ شوال و سالروز تخریب قبور بقیع، تصریح کرد: وهابیان با این کار قلوب مسلمین را جریحه‌دار کردند. امروز نیز کسانی که به حرم اهل ‌بیت(ع) رحم نمی‌کنند، مانند خوارج هستند و اسلام را مانند شبحی که دست و پا ندارد، نشان می‌دهند. کسانی که قبور ائمه بقیع را تخریب کردند کفار هستند و با دشمنان اسلام و مسلمین هم‌دست‌اند، چه با لباس داعش شیعه انگلیسی یا وهابیت آمریکایی باشند، همه این‌ها مشرک و دشمنان اسلام هستند.

وی حادثه مدرسه سیدالشهدا(ع) در کابل را محکوم کرد و یادآور شد: فلسطینیان بیش از ۷۰ سال است در حال مبارزه با صهیونیست‌های غاصب و احمق هستند که ان‌شاءالله به زودی دچار عذاب الهی شده و این سرزمین شوم از روی زمین محو خواهد شد.

انتهای پیام
captcha