حضور پرشور مردم در انتخابات، خاری در چشم دشمنان انقلاب است
کد خبر: 3971511
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴

حضور پرشور مردم در انتخابات، خاری در چشم دشمنان انقلاب است

امام جمعه رودان حضور پرشور مردم در انتخابات را خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی دانست و مردم را به دقت در انتخاب فرد اصلح، دعوت کرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام مهدی دری، امام جمعه رودان ظهر امروز، 24 اردیبهشت‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی کمتر از آن است که تا ۲۵ سال دیگر دوام داشته باشد ولو اینکه تمام مستکبرین و آمریکا او را یاری کنند. به فضل الهی و با همت انسان های انقلابی و جریان مقاومت در دنیا و لبنان و فلسطین، اسرائیل و نظامش از هم خواهد پاشید.

وی تصریح کرد: شاهد هستیم که چگونه محور مقاومت غزه و مردم فلسطین ایستادگی می‌کنند و اسرائیلی‌ها را به زانو درآورده‌اند. آن‌ها باید بدانند که دوران بزن و در رو تمام شده و اگر یک ضربه بزنند ۱۰ضربه می‌خورند، اگر کودکی مظلوم را از بین ببرند، یک افسر مهم از آن‌ها به هلاکت می‌رسد.

دری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص افت علمی دانش آموزان و دانشجویان، عنوان کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شده که خیلی از دانشجویان و دانش آموزان افت علمی شدیدی داشته باشند، لازم است مسئولان در این باره فکری اساسی کنند؛ چراکه اگر این شرایط ادامه یابد، جامعه علمی ما ضربه شدیدی را متحمل خواهد شد. باید با حرکتی خلاقانه در راستای جبران این افت علمی و تحصیلی گام برداشته شود و ان‌شاءالله به مدد الهی با ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس در مهر ۱۴۰۰ شاهد حضور دانش آموزان و دانشجویان سر کلاس درس باشیم.

امام جمعه رودان در پایان به انتخابات ۱۴۰۰ و مسئله «انتخاب اصلح» اشاره کرد و یادآور شد:  خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی ایران، آزادترین کشور است و رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس و شوراهای شهر و روستا به دست مردم انتخاب می‌شوند. اگر در روز انتخابات دقت نداشته و احساسی عمل کنیم در آینده دیگر حق اعتراض را از خود سلبمی کنیم. از این رو باید همگی دست در دست یکدیگر داده و با حضور پرشور در انتخابات، خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شویم.

انتهای پیام
captcha