مذاکرات سیاسی با جنایتکاران، قدس را نجات نمی‌دهد
کد خبر: 3969885
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

مذاکرات سیاسی با جنایتکاران، قدس را نجات نمی‌دهد

امام جمعه بشاگرد عزتمندی جهان اسلام را در گرو فرهنگ ناب مقاومت دانست و گفت: مذاکرات سیاسی با جنایتکاران، نه تنها قدس را نجات نخواهد داد بلکه هر روز بر جنایات آنان می‌افزاید.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسین غلامی، امام جمعه شهرستان بشاگرد، ظهر امروز، 17 اردیبهشت‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بشاگرد، اظهار کرد: مصادیق تقوا، همان عمل کردن به اوامر الهی و اجتناب از نواهی الهی است.

وی افزود: در قرآن کریم، یکی از نواهی که خیلی به آن تأکید شده، نهی از سازش و تسلیم در برابر دشمنان اسلام، کفار و منافقین بوده و از طرفی به مجاهده و مبارزه با کفار تأکید شده است. دشمنان، تهدیدها یا وعده‌هایی برای سازش می‌دهند اما خداوند در قرآن تأکید کرده است که سازش با کفار، ممنوع است.

امام جمعه بشاگرد تصریح کرد: رهبران کشوران اسلامی که از نهی خداوند پرهیز نکردند، سرنوشت خوبی نداشته و عزتی ندارند. خداوند در قرآن کریم فرموده که اگر با کفار سازش کنید، شما را به عقب باز می‌گردانم و نمی‌گذارم پیشرفت کنید. در همین جمهوری اسلامی، هر جا دولت‌ها آهنگ سازش را سر دادند، یا متوقف شدیم و یا به عقب رانده شدیم و خسران شامل حالمان شد. اگر فرهنگ ناب مقاومت را که شاکله اصلی سیاست نظام مقدس جمهوری اسلامی است در پیش بگیریم، روز به روز بر عزت ما افزوده می‌شود.

غلامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، یادآور شد: سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبرین است و تا این سلطه‌طلبان بی‌فرهنگ در زمین هستند، مستضعفین به ارث خود که خدای تعالی به آن‌ها عنایت فرموده، نمی‌رسند. مذاکرات سیاسی با جنایتکاران بی‌فرهنگ، نه تنها قدس را نجات نخواهد داد بلکه هر روز بر جنایات آنان افزوده خواهد شد.

وی در ادامه به برخی مشکلات بشاگرد و وعده‌های بی‌سرانجام مسئولین، اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات بشاگرد در حوزه حمل و نقل کالا و مصالح اساسی است که متأسفانه نه وعده جاده بشاگرد به میناب عملی شده و نه نظارت و مدیریت دقیقی در حوزه حمل و نقل جاده ای صورت گرفته است. از این رو از فرماندار شهرستان بشاگرد خواستارم که در این مورد ورود جدی پیدا کند.

انتهای پیام
captcha