پیام نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان به‌مناسبت روز قدس
کد خبر: 3969876
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱

پیام نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان به‌مناسبت روز قدس

نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، فریاد امت اسلامی از زبان ولی امر مسلمین جهان بر سر صهیونیست‌ها را نوید نابودی کفر و استکبار دانست.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 17 اردیبهشت‌ماه، در پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت. متن پیام به شرح ذیل است:

«روز جهانی قدس یادگار همیشه جاوید ابراهیم زمان و احیاکننده اسلام ناب محمدی در قرن حاضر، حضرت امام خمینی(ره) است.

روز قدس، روز نمایش وحدت امت اسلامی و اراده مسلمانان و مظلومان جهان در بازپس‌گیری قبله اول مسلمین از چنگال اشغالگران قدس شریف است.

قدس تنها یک جغرافیا نیست که یک آرمان است و همه امت اسلامی باید بدانند که تکلیف عزت و ذلت مسلمین در قدس شریف تعیین می‌شود؛ لذا قدس را باید نقطه آغازین مبارزه و ‎مقاومت خود در برابر نظام سلطه جهانی قرار دهند.

گرچه امسال به‌دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس برقرار نیست اما فریاد امت اسلامی از زبان ولی امر مسلمین جهان بر سر صهیونیست‌ها و حامیانشان و عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی منطقه‌ای آنان، فرود خواهد آمد و اراده حتمی و تخلف‌ناپذیر الهی؛ مبنی بر نابودی کفر و استکبار و پیروزی مستضعفان و صالحان را نوید خواهند داد.

این روز تاریخی بر تمام امت اسلامی، مردم شریف و انقلابی ایران و هرمزگان گرامی باد.»

انتهای پیام
captcha