وحدت اهل سنت و شیعه در قشم؛ مرهون شناخت عمیق ائمه جمعه
کد خبر: 3969533
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲

وحدت اهل سنت و شیعه در قشم؛ مرهون شناخت عمیق ائمه جمعه

مدیرعامل منطقه آزاد قشم وحدت اهل سنت و شیعه در این جزیره را مرهون شناخت عمیق و درست ائمه جمعه اهل سنت و شیعه این جزیره دانست.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، علی درویش‌پور، مدیرعامل این سازمان، امروز، 15 اردیبهشت‌ماه، در دیدار با امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، اظهار کرد: امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم در سایه شناخت عمیق و درست خود، پرچم وحدت شیعه و سنی را در جزیره برافراشته نگاه داشته‌اند و با وجود این وحدت و همچنین همراهی دستگاه‌های مستقر در جزیره با سازمان منطقه آزاد قشم، این جزیره به یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جاذبه‌های طبیعی جزیره قشم نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا بی‌نظیر است، افزود: این جاذبه‌ها از مهم‌ترین عوامل جذب گردشگران به این جزیره هستند و تمام فعالیت‌های ما باید در کنار تأمین رفاه و آسایش ساکنان جزیره، ارائه خدمات درجه یک و مطلوب به این گردشگران باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه فلسفه وجودی همه کارگزاران نظام و ارکان دولت در جزیره قشم، تأمین آسایش و رفاه مردم این جزیره است، تصریح کرد: این هدف محقق نخواهد شد، مگر اینکه وحدت و همدلی در بین همه مدیران، مسئولان و مردم حاکم شود. کارهای بزرگی در سنوات گذشته در قشم انجام شده اما هنوز از آنچه شایسته مردم شریف این جزیره باشد، فاصله داریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم نیز در این دیدار، اظهار کرد: همه ائمه جمعه و جماعات و مسئولان شهرستان، در راستای رسیدن به اهداف نظام و نمایندگان دولت در این جزیره، پشتیبان مدیرعامل منطقه آزاد قشم هستند.

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این دیدار با تأکید بر اینکه آرمان‌گرایی و واقع‌گرایی، برای توسعه جزیره قشم لازم و ملزوم یکدیگر هستند، بیان کرد: باید از تمامی ظرفیت‌هایی که در زمینه نیروی انسانی و امکانات خدادادی در قشم داریم به بهترین نحو برای توسعه این جزیره، استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha