لغو راهپیمایی روز قدس امسال در هرمزگان
کد خبر: 3969478
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰

لغو راهپیمایی روز قدس امسال در هرمزگان

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان از لغو راهپیمایی روز قدس امسال در استان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی، خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، ظهر امروز، 15 اردیبهشت‌ماه، در جلسه برنامه‌ریزی روز جهانی قدس، اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان یادگار امام راحل(ره) بود که این روز را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین عنوان کردند و از مسلمانان جهان خواستند که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آنان به هم بپیوندند.

وی با اشاره به اینکه قدس، دفتر خونین شجاعت و مقاومت بوده و هر گلبرگ این دفتر یادمان حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است، افزود: حضرت امام خمینی(ره) روز قدس را بر تارک تاریخ به یادگار گذاشتند تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می‌کنند، غافل نشوند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: روز جهانی قدس، روز کنار گذاشتن سلیقه‌ها و پیوستن قطره‌ها به اقیانوس جاری انسان‌ها و روز بازتاب خشم خروشان خلق‌های ستم دیده و طوفانی شدن غیرت‌های مقدس مردمی است که نفرت خویش را علیه اسرائیل غاصب با شعارهایشان ابراز می‌کنند.

ایمانی‌فرد تصریح کرد: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند: «هر وجب از خاک فلسطین، یک وجب از خانه مسلمین است» و همان‌گونه که رهبر کبیر انقلاب فرمودند: «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود». امروز باید تلاش کنیم تا بتوانیم به اهدافی که امام خمینی (ره) داشتند، یعنی نابودی اسرائیل، دست پیدا کنیم.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به شرایط موجود ویروس کرونا، امسال مراسم راهپیمایی نخواهیم داشت اما برنامه‌های جایگزینی شامل سخنرانی توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فضای باز مسجد غدیر نیروی دریایی ارتش، بدون حضور جمعیت و پخش مستقیم از صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس، اجرای سرود همگانی، نصب پرچم فلسطین بر روی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و فلسطین در پارک ساحلی غدیر بندرعباس و سر دادن شعار محوری روز قدس امسال، یعنی «آزادی قدس نزدیک است» و «القدس لنا»، برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha