مقاومت انقلاب اسلامی، نشانگر بصیرت ملت ایران است
کد خبر: 3963307
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

مقاومت انقلاب اسلامی، نشانگر بصیرت ملت ایران است

امام جمعه جزیره ابوموسی گفت: 42 سال  مقاومت و ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان، نشان از بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران دارد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد پاک‌نژاد، امام جمعه جزیره ابوموسی، ظهر امروز، 20 فروردین، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ابوموسی، اظهار کرد: قدرت واقعی تنها از آن خداوند است، مؤمنان قدرتمندند و در برابر هیچ قدرت دنیایی سر فرود نمی‌آورد.

وی با بیان اینکه اگر تقوای الهی در تمام امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی وجود داشته باشد، بی‌شک خداوند برکات فراوانش را شامل حالمان می‌کند و بسیاری از مشکلات حل می‌شود، تصریح کرد: بهترین توشه برای عالم آخرت، تقوا است. تقواپیشگان احساس مسئولیت کرده، واجبات را انجام داده و محرمات را ترک می‌کنند.

امام جمعه ابوموسی عنوان کرد: آمریکا حقوق انسانی را رعایت نمی‌کند و به فرموده حضرت امام(ره) رابطه ما با مستکبران سود و منفعتی برایمان ندارد و آنان اصلاً به دنبال این نیستند که به ما سود و منفعتی برسانند. انقلاب اسلامی ایران 42 سال  ایستادگی کرده و دشمن نتوانسته جلوی پیشرفت‌هایش را بگیرد و این نشان از بصیرت و دشمن‌شناسی ملت ایران دارد.

پاک‌نژاد بیان کرد: ملت ایران می‌دانند باید در مقابل زورگویان ایستادگی کنند و تنها راه مقابله با دشمنان نظام و انقلاب، مقاومت است. به فرمایش رهبر کبیر انقلاب، ملت ایران باید تا زمان قطع کامل وابستگی‌های سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی خود در مقابل آمریکای مستکبر و جهان خوار، مقاومت خود را ادامه دهد.

وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام شگردها را برای نابودی انقلاب اسلامی به کار بردند تا بار دیگر ملت ایران را زیر سلطه جهنمی خود قرار دهند. امروز چالش جمهوری اسلامی با دشمنان، مسئله انرژی هسته‌ای و موشک نیست، بلکه این موضوعات بهانه است و اصل دشمنی آنان با نظام اسلامی است.

انتهای پیام
captcha