ضرورت تقویت امید در آستانه اولین انتخابات گام دوم انقلاب
کد خبر: 3962549
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹

ضرورت تقویت امید در آستانه اولین انتخابات گام دوم انقلاب

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تأکید بر ضرورت تقویت امید در مردم در آستانه اولین انتخابات گام دوم انقلاب، گفت: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم، برای کمرنگ کردن حضور آنان در انتخابات است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام موسی پولادی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان، عصر روز گذشته، 15 فروردین‌ماه، در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پارسیان، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری، اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است. دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم هستند تا حضور آنان در انتخابات کمرنگ شود در صورتی که ایجاد امید از نکات اصلی گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: ما در نهضت قبل از انقلاب و حرکت امام راحل(ره)، موفق شدیم حکومت پهلوی را ساقط کنیم، در 8 سال دفاع مقدس موفق شدیم دنیا را به زانو در بیاوریم، وضعیت نظامی ما در منطقه در جایگاه پر افتخاری است اما باید دید چرا در تشکیل دولت اسلامی ناکام هستیم. زمانی که امام خمینی(ره) حرکت انقلاب را آغاز کردند، طلبه‌های جهادی رابط بین امام(ره) و مردم بودند، خواص پای‌کار آمدند، بازاریان در صحنه بوده و همه اقشار جامعه به نحوی  نقش‌آفرینی کردند. همه گوش به فرمان حضرت امام(ره) بودند و اولویت همه پیروزی انقلاب اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بیان کرد: مردم حال حاضر، بهتر و با بصیرت تر از مردم قبل از انقلاب بوده و جوانان ما شجاع‌تر از جوانان آن دوره هستند اما در مسئله اقتصادی، وضعیت کشور اسفبار بوده و نمونه آن، یک مشت خودروی بی‌کیفیت است. ما در جنگ اقتصادی قرار داریم و در این جنگ، دولتمردان فرمانده هستند. اگر لباس و خوراک و امکاناتی که خواص و دولتمردان استفاده می‌کنند با آن مردمی که در جنگ اقتصادی هستند یکی نباشد، هیچ‌گاه وضعیت درست نمی‌شود.

پولادی در پایان یادآور شد: اگر مجلس شورای اسلامی قانونی وضع کند که مطابق آن، هیچ مسئولی در نظام اسلامی حق استفاده از خودرو خارجی نداشته باشد، آنگاه خواهیم دید که اتفاقات خوبی در تولید خودروی داخلی رخ خواهد داد.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از عملکرد «حجت‌الاسلام علیپور» مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه پارسیان قدردانی و «حجت‌الاسلام آرایش» به عنوان مسئول جدید این نهاد معرفی شد.

انتهای پیام
captcha