تقویت قدرت نظام با حضور گسترده مردم در انتخابات
کد خبر: 3962101
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵

تقویت قدرت نظام با حضور گسترده مردم در انتخابات

امام جمعه قشم گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری خردادماه امسال، برای دستیابی به ایرانی قوی و تقویت قدرت نظام بسیار ضروری است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام میثم تارم، امام جمعه شهرستان قشم، ظهر امروز، 13 فروردین‌ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قشم، اظهار کرد: عصبانیت رژیم صهیونیستی و آمریکا درباره سند همکاری ایران و چین، نشان از درستی این حرکت و تأثیر آن در جهان دارد. امضای این سند راهبردی موجب خشم کشورهای استکباری شده و برای مقابله با آن  امپراتوری رسانه‌ای خود را به کار گرفته‌اند. سند همکاری دو کشور ایران و چین نشان داد که جهان تنها به آمریکا و اروپا منحصر نمی‌شود و شرق آسیا، چین، هند، روسیه و دیگر کشورها نیز از ظرفیت‌های مهم در معادلات تجاری جهان دارند.

وی تصریح کرد: شفاف‌سازی این سند همکاری تا جایی که دشمن نتواند از آن سوء‌استفاده کند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این یک سند راهبردی است که نحوه همکاری دو کشور در مدت 25 سال آینده را مشخص می‌کند و از آنجا که یک تفاهم یا قراردادی بین‌المللی نیست، نیازی به تصویب آن در مجلس شورای اسلامی نبوده است. این‌گونه سندها با کشور چین پیش از این نیز از سوی اتحادیه اروپا، عربستان صعودی و دیگر کشورها امضا شده اما تبلیغات رسانه‌ای هیچ واکنشی به امضای این سندهای همکاری نشان نداده بودند.

امام جمعه قشم یادآور شد: دولت دوازدهم در ماه‌های پایانی خدمت خود و دولت آینده باید شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) تحت عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است را سرلوحه کار خود قرار دهد. حلال مشکلات، تولید است و تحقق رونق در آن علاوه بر حل مشکل اشتغال و کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارزش پول ملی و دیگر مشکلات اقتصادی کشور را نیز برطرف خواهد کرد.

تارم با بیان اینکه ایران می‌تواند با تقویت قدرت خود در همه زمینه‎‌ها، اقتدار همه‌جانبه در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی، فرهنگی و اقتدار جمعیتی را در اختیار خود بگیرد، گفت: جمعیت از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت محسوب می‌شود و باید موانع ازدیاد نسل برطرف شود تا کشور در آینده با مشکل پیری جمعیت مواجه نشود.

وی بیان کرد: تولید قدرت در جمهوری اسلامی ایران باید با شتابی مضاعف دنبال شود و مهم‌ترین علت ترور دانشمندان ایرانی به ویژه در صنعت هسته‌ای، ترس دشمنان از ایران مقتدر است. حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری خردادماه امسال، برای دستیابی به ایرانی قوی با رأی دادن به رئیس‌جمهوری پرنشاط، قوی، مؤمن، متعهد، مردمی و کارآمد بسیار ضروری است.

امام جمعه قشم اضافه کرد: دشمنان خارجی و افراد داخلی همسو با آنان، ترفند رقیب هراسی را برای انتخابات 1400 آغاز کرده‌اند تا جامعه را از برخی رقیب‌های احتمالی بترسانند. دشمن با این ترفند، نظامیان به ویژه سپاهیان را هدف قرار داده است. آنان که مدعی آزادی هستند و شورای نگهبان را نقد می‌کنند که باید به همه اجازه ورود بدهد، بدانند که نظامیان و تمام کسانی که صلاحیت دارند، مطابق با قانون حق حضور در انتخابات را دارند و انتخاب نهایی با مردم است.

انتهای پیام
captcha