تجهیز مأموران جمع‌آوری صدقات خانگی به دستگاه‌های پوز در هرمزگان
کد خبر: 3936438
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

تجهیز مأموران جمع‌آوری صدقات خانگی به دستگاه‌های پوز در هرمزگان

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان از جایگزینی دستگاه‌های کارت‌خوان سیار به‌جای پرداخت‌های سنتی صدقه و مجهز شدن مأموران جمع‌آوری صدقه به دستگاه‌های پوز در استان خبر داد.

سیاوش عامری، معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به طرح نوین این نهاد در پرداخت صدقات به شیوه الکترونیکی، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جامعه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برای تسریع در امر خدمات‌رسانی و سهولت در پرداخت صدقات، دستگاه‌های کارت‌خوان سیار جایگزین پرداخت صدقات به روش سنتی (پول نقد) می‌شود.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به ‌تمامی مأموران جمع‌آوری صدقات، دستگاه‌های کارت‌خوان سیار (پوز pos) تحویل داده می‌شود.

معاون توسعه‌ مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان در خصوص مزایای استفاده از روش الکترونیکی در جمع‌آوری صدقات، بیان کرد: کاهش هزینه‌های اجرایی، کاهش زمان جمع‌آوری، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی، کاهش هزینه نگهداری صنادیق و از همه مهم‌تر در این ایام شیوع ویروس کرونا، سلامت همکاران و افزایش اعتماد عمومی را به دنبال دارد.

عامری با اشاره به اینکه این دستگاه‌ها از 28 آبان ماه سال جاری به مأموران واگذار شده است، تصریح کرد: در 7 ماه نخست سال جاری 2 میلیارد و 6 میلیون تومان صدقه پرداخت شده که از این میزان سهم 225 میلیون تومان از روش‌های نوین الکترونیکی بوده است.

انتهای پیام
captcha