عروج ششمین شهید مدافع سلامت از فارس
کد خبر: 3934933
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

عروج ششمین شهید مدافع سلامت از فارس

شهید عباس صفرپور، یكی از پزشكان شهرستان فیروزآباد در حین خدمت به بیماران، مبتلا به كرونا شد و به خیل شهدای سلامت پیوست.

به گزارش ایكنا از فارس، شهید عباس صفرپور، یكی از پزشكان بیمارستان حضرت قائم(عج) شهرستان فیروزآباد در حین خدمت به بیماران به كرونا مبتلا شد و به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست و بدین ترتیب تعداد شهدای مدافع سلامت استان به 6 نفر رسید.

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز در پیامی شهادت این مدافع سلامت شبكه بهداشت و درمان شهرستان فیروزآباد را تبریك و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون 

خانواده سلامت فارس بار دیگر به سوگ نشست و عزیزی دیگر از خادمان باهمت مدافع سلامت را در مسیر پرافتخار خدمت، از دست دادیم.

شهید دکتر عباس صفرپور، پزشک محترم شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد که وجود ارزشمندش در مسیر تعالی سلامت، آمیخته به انسانیت بود و برگ پایانی دفتر حیات والایش، نامی همیشه جاوید از او به یادگار نهاد.

پزشک شریفی که الگویی ماندگار از خدمت برای یکایک ماست و نظام سلامت ایران اسلامی و به ویژه همراهان و همکارانش در حوزه سلامت فارس، به او می‌بالند.

شهادت مظلومانه این فرزند غیور مدافع سلامت فارس را که موجی از اندوه را برای مجموعه بهداشت و درمان استان در پی داشت، به خانواده شریف آن شهید والامقام، مردم شهیدپرور شهرستان فیروزآباد و خانواده سلامت استان فارس صمیمانه تبریک و تسلیت می‌گویم.

از پروردگار باری‌تعالی می‌خواهم آن شهید ارزشمند را علو درجات بخشیده و با مولا و مقتدایش امام علی(ع) محشور گردانیده و به خانواده و بازماندگان ایشان صبر جزیل عنایت فرماید.

با ادای احترام به این شهید والامقام و مسیر ارزشمند حیاتش، امیدوارم یکایک ما بتوانیم رهروی شایسته برای تحقق منش انسانی شهدای شریف عرصه سلامت استان باشیم.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۱۳:۴۰
0
0
روحش شاد یادش گرامی
captcha