پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در پی درگذشت امام‌جمعه میناب
کد خبر: 3914066
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در پی درگذشت امام‌جمعه میناب

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در پیامی درگذشت عالم مجاهد و انقلابی، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی حائری، امام جمعه میناب را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از هرمزگان حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه شهر بندرعباس در پیامی درگذشت عالم مجاهد و انقلابی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا صفایی حائری، امام‌ جمعه میناب را تسلیت گفت. در متن پیام نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان آمده است:

«بسم‌‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و تألم با خبر شدیم برادر فاضل و پرهیزگار حضرت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جناب آقای صفایی (قدس سره) امام‌ جمعه محترم میناب، دار فانی را وداع گفته و به ملکوت اعلی پیوستند.

بی‌شک خدمات ارزشمند آن عالم فرهیخته و پرهیزکار و معلم اخلاق که از نمونه‌های برجسته علم و تقوی و حامیان مخلص مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) بودند و سالیان متمادی عمر شریف خود را در سنگر امامت جمعه در شهرستان‌های بستک، سیریک، بندرخمیر و میناب در خدمت به اسلام و مسلمین و نظام اسلامی و مردم شریف استان سپری نمودند، از یاد و خاطره‌ها نخواهد رفت.

این‌جانب این مصیبت مؤلمه را به جامعه روحانیت معظم و مردم شریف استان هرمزگان و همچنین بیت معظم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده، برای بازماندگان و خانواده محترمشان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را از خداوند متعال خواستارم».

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیرضا صفایی حائری، امام‌جمعه شهرستان میناب، بعدازظهر روز گذشته، 11 مردادماه در پی ابتلا به بیماری کرونا دعوت حق را لبیک گفت. وی از حدود سه هفته قبل و در پی ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان قم بستری بود. درگیری ریه وی با بیماری کرونا و مشکلات حاد تنفسی عامل فوت وی اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha