اجرای پویش «آقا حساب کردند» در بندرعباس
کد خبر: 3908361
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱

اجرای پویش «آقا حساب کردند» در بندرعباس

معاون محرومیت‌زدایی دفتر آستان قدس رضوی در هرمزگان از اجرای طرح پرداخت حساب دفتری با عنوان «آقا حساب کردند» در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی دفتر آستان قدس رضوی در استان، اسماعیل تذرو، معاون محرومیت‌زدایی این نهاد، اظهار کرد: به‌مناسبت ولادت امام رضا(ع) و دهه کرامت، طرح پرداخت حساب دفتری با عنوان «آقا حساب کردند» از روز گذشته، 12 تیرماه با حضور گروهی از خادمان و خادمیاران آستان قدس رضوی، هم‌زمان با دهه کرامت در فروشگاه‌های مواد غذایی و تره‌بار دو محله نخل پیرمرد و کوی گلستان شهر بندرعباس آغاز شد.

وی ادامه داد: در این طرح بدهی دفتری افرادی که تسویه‌حساب خود با فروشگاه‎ مواد غذایی را به تعویق انداخته بودند، پرداخت شد.

معاون محرومیت‌زدایی دفتر آستان قدس رضوی در هرمزگان تصریح کرد: در این روز‌ها که تبعات ناشی از ویروس کرونا، موجب شده تا برخی کسب‌وکارها از رونق بیفتند و برخی از اقشار آسیب‌پذیر نیز بیکار شوند، عده‌ای از خیران و جوانمردان، آستین همت بالا زده‌اند و به دست خادمان حرم مطهر رضوی، بی‌آنکه نامی از خود آن‌ها برده شود، حساب‌های دفتری برخی بدهکاران و نیازمندان در سوپرمارکت‌های محلی حاشیه شهر را تسویه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha