آرمان‌های بلند امام(ره) در سراسر جهان زنده و ماندگار است
کد خبر: 3902833
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷

آرمان‌های بلند امام(ره) در سراسر جهان زنده و ماندگار است

استاندار هرمزگان با صدور پیامی تسلیت ضمن سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، گفت: امروز پس از گذشت ۳۱ سال از ارتحال ملکوتی و جان‌گداز امام راحل، یاد و نام و آرمان‌های بلند ایشان در میان مردم ایران و دوستداران امام خمینی(ره) در سراسر جهان زنده و ماندگار است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فریدون همتی، استاندار با صدور پیامی فرارسيدن 14 خردادماه، سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

«حضرت امام خمینی(ره) با تکیه‌بر قدرت لایزال الهی در راستای تحقق آموزه‌های گران‌قدر پیامبر بزرگوار اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) گام برداشت و در این مسیر ملت بزرگ ایران پیرو مرجع عالی‌قدر و امام خود بود.

امام راحل عظیم‌الشأن با كلام نورانی خود كه برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) بود، بيداری عظيمی رقم زد كه منجر به سرنگونی رژيم طاغوت و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران مبتنی بر آموزه‌های اصيل اسلامی شد که این دستاورد بزرگ، استقلال و آزادی را برای مردم ما به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی ايران از مهم‌ترین و اثرگذارترين رویدادهای تاريخ است كه با رهبری مدبرانه و حكيمانه امام خمینی(ره) رقم خورد و اثرات آن در بسیاری از نقاط عالم انعكاس يافت.

امام راحل در طول دوران حيات بابرکت خويش الگوهای اخلاقی و رفتاری بسیاری را برای همگان به‌جای گذاشت به شکلی كه در كنار اقتدار و قاطعيت در برابر مستكبرين و دشمنان، زندگی ايشان سرشار از ساده زیستی و ارتباط صميمانه با مردم و به‌خصوص قشر مستضعف بود.

ملت ايران پس از ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در چهاردهم خرداد سال 1368 با حضور میلیونی در مراسم تشييع پيكر پاک و مطهر ايشان، اوج علاقه به يک رهبر و مرجع عالی‌قدر را نشان دادند و اين مراسم ثابت كرد كه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برای هميشه تاريخ در قلب ملت ايران و آزادی خواهان جای دارد.

امروز پس از گذشت ۳۱ سال از ارتحال ملکوتی و جان‌گداز امام راحل، یاد و نام و آرمان‌های بلند ایشان در میان مردم ایران و دوستداران امام خمینی(ره) در سراسر جهان زنده و ماندگار است.

راه و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره)، توسط خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، استمرار یافته و ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی توانسته به قله‌های پیشرفت برسد.

این‌جانب فرارسيدن چهاردهم خرداد، سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) را به ملت شریف ايران اسلامی به‌خصوص مردم ولایتمدار استان هرمزگان تسليت عرض می‌نمایم.»

انتهای پیام
captcha