ویژه‌برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در هرمزگان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3902447
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

ویژه‌برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد در هرمزگان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

مدیرکل اوقاف هرمزگان گفت: ویژه‌برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد اوقاف در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه استان هرمزگان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط ویژه و وضعیت قرمز استان هرمزگان، برنامه‌های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) اوقاف به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به جهت ضرورت رعایت نکات بهداشتی مورد تأکید ستاد ملی مبارزه با کرونا، امسال امکان برگزاری مراسم و اجتماعات را نداریم و تمرکز ویژه ما بر استفاده بیشتر از ظرفیت رسانه‌ها، فضای مجازی و تبلیغات محیطی است.

مدیرکل اوقاف هرمزگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم بزرگداشت ارتحال امام(ره)، یکی از خصوصیات امام راحل(ره) را مقاومت و ایستادگی دانست و بیان کرد: در شرایط فعلی کشور تنها راه برون‌رفت از مشکلات، مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان است و این همان راهی است که سردار سلیمانی پیش گرفت و بر ما واجب است که ادامه‌دهنده راه امام بزرگوار(ره) و شهیدان والامقام باشیم.

مهدیان همچنین یوم‌الله 15 خرداد را نقطه عطف انقلاب دانست و افزود: زیربنا و اساس انقلاب اسلامی ایران قیام تاریخ‌ساز 15 خرداد در سال 42 است که نتیجه روشنگری‌ها و خون‌های پاک ریخته‌شده در این روز با هدایت معمار کبیر انقلاب در 22 بهمن 57 به ثمر نشست و بزرگداشت این ایام تجدید میثاقی با آرمان‌های بلند اسلام، امام و شهیدان و موجب حفظ و تداوم این راه نورانی است.

وی گفت: فعالیت‌های گسترده‌ای در فضای مجازی برای تکریم دو مناسبت 14 و 15 خردادماه تدارک دیده‌ شده و زمینه برگزاری این مراسم مجازی، بدون حضور مردم در 15 بقعه متبرکه سطح استان فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha