تدوین تک‌خاطرات رزمندگان هرمزگانی
کد خبر: 3901692
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸

تدوین تک‌خاطرات رزمندگان هرمزگانی

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان از جمع‌آوری و تدوین تک‌خاطرات رزمندگان و جانبازان هرمزگانی خبر داد.

اعظم پشت‌مشهدی، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، از جمع‌آوری و تدوین تک‌خاطرات رزمندگان و جانبازان هرمزگانی خبر داد و افزود: به‌منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بخش عمده‌ای از فعالیت‌های گروهی و اجرایی مصاحبه با رزمندگان استان محدود شده و با توجه به شرایط خاص جانبازان و رزمندگان، امکان برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ازاین‌رو دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری تلاش می‌کند در سال 99 به سمت تولید و چاپ آثار برود و امیدواریم باوجود تهدید و آسیب‌های حاصل از این بیماری، با استفاده شایسته از فرصت به وجود آمده، از تولید و ارائه آثار غافل نمانیم و درزمینهٔ برنامه‌ریزی، نگاه ویژه و خاصی به حوزه تولید و چاپ آثار داشته باشیم.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان با تأکید بر ضرورت تولید آثار هنری در حوزه ایثار و شهادت، بیان کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی ما ثبت و جمع‌آوری خاطرات شفاهی رزمندگان و جانبازان است که در دوران برگزاری جلسه‌های مصاحبه و بازخوانی عملیات‌های دفاع مقدس استان، بخشی از خاطرات رزمندگان و جانبازان هرمزگانی جمع‌آوری شد. این خاطرات پس از پیاده‌سازی و راستی‌آزمایی توسط کارشناسان و مسئول کارگروه دفاع مقدس حوزه هنری هرمزگان، به‌صورت مجموعه تک‌خاطرات رزمندگان و جانبازان هرمزگانی تدوین و ارائه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha