توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی از سوی بانوان طلبه هرمزگان
کد خبر: 3901511
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی از سوی بانوان طلبه هرمزگان

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان گفت: بانوان طلبه این استان با شیوع ویروس کرونا و شرایط بد بازار کسب‌وکار در حمایت از خانواده‌های نیازمند، ۱۰۰۰ بسته معیشتی را تهیه و توزیع کردند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران هرمزگان، راضیه سلطان‌عباسی، معاون فرهنگی و تبلیغی این نهاد، اظهار کرد: بانوان طلبه این استان با شیوع ویروس کرونا و کساد بازار کسب‌وکار در حمایت از خانواده‌های نیازمند یک هزار بسته معیشتی را توزیع کردند. ابتدا خانواده‌های نیازمند شناسایی شده و با جمع‌آوری کمک‌های خیران و مدارس علمیه، تهیه اقلام معیشتی صورت گرفت.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا و شعار «در خانه بمانیم» بسیاری از کسب‌وکارها تعطیل شد و خانواده‌ها در امرارمعاش با مشکلاتی روبرو شدند که این کمک خیرخواهانه توانست بخش کوچکی از نیاز این خانواده‌ها را برطرف کند.

معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان با بیان اینکه بانوان طلبه مدارس علمیه هرمزگان بدون هیچ چشم‌داشتی به‌صورت شبانه‌روزی اقدام به دوخت و دوز ماسک و لباس‌های کادر درمانی کردند، تصریح کرد: 20 هزار ماسک و لباس کادر درمانی تهیه شد و در اختیار مراکز بیمارستانی و مراکز نگهداری سالمندان و مددجویان بهزیستی این استان قرار گرفت.

عباسی با تأکید بر اینکه بانوان طلبه در روزهای کرونایی، به‌صورت جهادی وارد میدان شدند، اضافه کرد: بانوان در عرصه‌های مختلف ازجمله تدفین و غسل اموات کرونایی، مشاوره‌های تلفنی، توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی، قدردانی از کادر درمانی، برگزاری برنامه‌های مجازی ویژه کودکان و نوجوان، فعال عمل کردند.

وی در پایان بیان کرد: هزار نفر از طلبه‌های حوزه‌های علمیه خواهران این استان به‌صورت شبانه‌روزی و داوطلبانه همراه و همدوش سایر دستگاه‌های خدمات رسان و مراکز بهداشتی، حتی در تعطیلات رسمی عید نوروز، فعالیت کردند.

انتهای پیام
captcha