رزمایش مواسات، تبدیل به فرهنگ وقف‌های جدید و چشمه‌ای همیشه جاری شود
کد خبر: 3900975
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

رزمایش مواسات، تبدیل به فرهنگ وقف‌های جدید و چشمه‌ای همیشه جاری شود

امام‌جمعه قلعه قاضی گفت: رزمایش مواسات نباید با پایان همه‌گیری کرونا پایان یابد، بلکه باید تبدیل به یک فرهنگ وقفی و چشمه‌ای همیشه جاری شده و در دستور کار همیشگی نهادهای انقلابی چون اوقاف قرار گیرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام‌جمعه شهر قلعه قاضی از توابع شهرستان بندرعباس در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: رزمایش کمک مؤمنانه که توسط رهبر معظم انقلاب تدبیر شد و از آغاز مبارک رمضان به‌صورت گسترده در جای‌جای کشور رقم خورد، در هرمزگان مردم و نهادهای انقلابی را با محوریت نماینده ولی‌فقیه و سپاه در کنار یکدیگر قرار داد.

وی افزود: یکی از اداراتی که در این رزمایش خوش درخشید، اداره کل اوقاف استان بود، اقدامات این اداره در هر کار خیری ازجمله رزمایش مواسات، با توجه به رسالتی که درزمینهٔ وقف از جنس چشمه‌ای همیشه جاری دارد، بسیار پربرکت‌تر و پرثمرتر خواهد بود.

امام‌جمعه قلعه قاضی با اشاره به اینکه کمک‌ مؤمنانه وظیفه اخلاقی و شرعی هر انسان و نهاد انقلابی است، تصریح کرد: اداره کل اوقاف هرمزگان در راستای این رزمایش بزرگ، پوشش بسیار خوبی از جنس کمک‌های مؤمنانه در استان داشته و برگ زرینی از خود به‌جای گذاشته است.

حاجبی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف هرمزگان با دستگیری از فقرا، طلاب و فرهیختگانی که در ایام کرونا اشتغال خود را از دست دادند، قدم بزرگی در جهت لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری برداشت، بیان کرد: رزمایش مواسات نباید با پایان همه‌گیری کرونا پایان یابد، بلکه باید تبدیل به یک فرهنگ وقفی و چشمه‌ای همیشه جاری شده و در دستور کار همیشگی نهادهای انقلابی چون اوقاف قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha