اعلام میزان زکات فطریه در هرمزگان
کد خبر: 3900768
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹

اعلام میزان زکات فطریه در هرمزگان

دفتر وجوهات و پاسخ به مسائل شرعی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در اطلاعیه‌ای میزان زکات فطریه روزه‌داران بر مبنای قوت غالب را اعلام کرد.

به گزارش ایکنا  از هرمزگان، دفتر وجوهات و پاسخ به مسائل شرعی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در اطلاعیه‌ای میزان زکات فطریه روزه‌داران بر مبنای قوت را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

«با سلام و ضمن قبولی طاعات و عبادات و نیز تبریک عید سعید فطر، به اطلاع عموم هم استانی‌های عزیز  می‌رساند دفتر وجوهات نماینده  ولی‌فقیه در استان هرمزگان، آماده دریافت و جمع‌آوری زکوات، فطریه، کفارات، رد مظالم و سایر وجوه بریه از سوی مردم مؤمن و نیک‌اندیش استان هرمزگان از طریق شماره کارت 6037998135810488 و یا کد دستوری *6655*30005# و یا از طریق صندوق‌هایی که به همین منظور در سطح شهر بندرعباس تدارک دیده شده، است که این وجوه به مصارف تعیین‌شده در شرع مقدس طبق ضوابط شرعی خواهد رسید.

میزان زکات فطریه روزه‌داران بر مبنای قوت غالب؛ گندم ۱۲ هزار تومان، برنج ۳۰ هزار تومان و خرما ۴۵ هزار تومان به ازای هر نفر است. همچنین میزان کفاره غیرعمدی ۳ هزار تومان و میزان کفاره روزه عمد هر نفر ۱۸۰ هزار تومان است. پیشاپیش عید سعید فطر را بر عموم مسلمین جهان تبریک عرض می‌کنیم».

انتهای پیام
captcha