تحرک رسانه‌ای آزادگان جهان در روز قدس؛ نویدبخش غلبه بر مزدوران صهیونیستی
کد خبر: 3900547
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

تحرک رسانه‌ای آزادگان جهان در روز قدس؛ نویدبخش غلبه بر مزدوران صهیونیستی

فرمانده‌ سپاه ‌امام‌ سجاد (ع) هرمزگان گفت: اگرچه امسال شیوع ویروس کرونا باعث شد که در روز قدس، تجمعی علیه جنایت‌های ضد بشری اسرائیل نداشته باشیم اما تحرک رسانه‌ای آزادگان جهان در فضای مجازی، نوید غلبه بر رسانه‌های مزدور صهیونیستی را می‌دهد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار اباذر سالاری‌، فرمانده‌ سپاه ‌امام‌ سجاد (ع) استان، صبح امروز، اول خردادماه و ‌در آستانه ‌روز جهانی ‌قدس، در جمع خبرنگاران ‌‌اظهار کرد: این روز فرصتی است که بار دیگر مردم مسلمان جهان راجع به یک ظلم بزرگ بیندیشند و نسبت به مسئولیت‌های خود در برابر بخشی از پاره تن اسلام تأمل کنند.

وی افزود: امروز که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس می‌گذرد، تازه متوجه تدبیر آن پیر روشن‌ضمیر می‌شویم. ابتکاری که حضرت امام (ره) به خرج داد، باعث شد که نه‌تنها مسلمانان بلکه آزادی‌خواهان جهان هم نسبت به ظلم و جنایت صهیونیست‌ها آگاهی پیدا کنند و مسلمانان فریاد تظلم خواهی خود را به گوش همه برسانند.

فرمانده‌ سپاه ‌امام‌ سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: این‌چنین است که امروزه دیگر رژیم صهیونیستی آن اقتدار سابق را ندارد، چراکه در ذهن همه آزادی‌خواهان جهان محکوم است.

سالاری تصریح کرد: روزگاری صهیونیست‌ها با مظلوم‌نمایی از وقایع دوران جنگ‌های جهانی، خودشان را پیش چشم ملت‌های جهان مظلوم و ذی‌حق جلوه می‌دادند، درحالی‌که در همان روزها کشتار وسیعی از فلسطینی‌ها راه انداخته و سرزمین‌های فراوانی از آن‌ها را اشغال کرده بودند، اما آن‌ها به کمک جریان‌های رسانه‌ای وابسته به خود، سرپوشی بر همه این ظلم‌ها و جنایت‌ها گذاشتند.

وی اضافه کرد: رژیم جعلی با قدرت رسانه‌ای در اذهان مردم منطقه القا کرده بود که ارتشی شکست‌ناپذیر دارد اما از سال ۲۰۰۰ به این‌سو هرروز شکست‌های سخت‌تری خورده است. از جنگ ۳۳ روزه لبنان تا جنگ ۲۲ روزه و ۸ روزه غزه، از ناکارآمدی سامانه گنبد آهنین تا موشک‌باران شدن بلندی‌های جولان، همه و همه امروزه گروه‌های مقاومت را در یک وضع با اعتمادبه‌نفس بسیار خوبی قرار داده و رژیم منحوس که از مشکلات داخلی فراوانی رنج می‌برد امروز به اضمحلال نهایی نزدیک‌تر است.

فرمانده‌ سپاه ‌امام‌ سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: آن‌ها خود می‌دانند که خیلی از حیاتشان‌‌ در منطقه ‌باقی نمانده و تنها با تحرکات رسانه‌ای و اختلاف افکندن در دنیای اسلام به همراه کردن برخی کشورهای مرتجع منطقه، مرگ خود را به تأخیر می‌اندازند. این‌چنین است که از پیروزی انقلاب اسلامی به این‌سو با بیداری مردم مسلمان و آزادگان جهان هرروز رژیم جعلی در انزوای بیشتری قرار گرفته است.

سالاری اظهار کرد: در حوزه نظامی نیز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از دوران 8 ساله جنگ تحمیلی که انقلاب اسلامی در راستای رسالت‌های خود، سپاه قدس را بنیان نهاد و به تقویت جبهه مقاومت علیه سرسخت‌ترین دشمنان بشریت و اسلام پرداخت، گروه‌های مقاومت هرروز بیش از دیروز عرصه را بر رژیم منحوس صهیونیستی تنگ کردند.

وی با تأکید بر اینکه روز قدس کاری کرد که همه به خود بیایند و بار دیگر در باب مسئولیت‌هایشان پیرامون آن مردم مظلوم فکر کنند، افزود: امسال اگرچه شیوع ویروس کرونا باعث شد که تجمع علیه جنایت‌های ضد بشری اسرائیل نداشته باشیم اما تحرک رسانه‌ای آزادگان جهان در فضای مجازی نوید غلبه بر رسانه‌های مزدور صهیونیستی را می‌دهد.

فرمانده‌ سپاه ‌امام‌ سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: امسال یک اتفاق بزرگ دیگر نیز رقم می‌خورد و آن سخنرانی ولی امر مسلمین جهان در ساعت 12 روز جمعه، دوم خرداد و روز جهانی قدس خواهد بود که پیام انقلاب اسلامی را به گوش همگان خواهد رساند.

انتهای پیام
captcha