اجرای طرح جهادی اهدای خون بانوان در هرمزگان
کد خبر: 3890084
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

اجرای طرح جهادی اهدای خون بانوان در هرمزگان

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: طرح جهادی اهدای خون بانوان به‌همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) اجرایی شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان، منیره محمدی، مسئول بسیج جامعه زنان این نهاد با اشاره به اهمیت انتقال خون به‌ویژه در روزهای حساس مقابله با کرونا، اظهار کرد: جهاد همیشه ادامه دارد و این بار در روزهای کرونایی انتقال و اهدای خون به بیماران نیازمند به خون یکی از بزرگ‌ترین جهادها محسوب می‌شود؛ در همین راستا در پی کمبود خون در استان، بانوان بسیجی با مراجعه به پایگاه انتقال خون در  مراکز شهرستان‌ها با رعایت فاصله و موارد بهداشتی، اقدام به انتقال خون به بیماران نیازمند به خون در استان کردند.

وی با بیان اینکه این عمل خیرخواهانه با همت بسیج جامعه زنان با همکاری بسیج جامعه پزشکی و پایگاه انتقال خون استان در مرکز انتقال خون انجام شد، تصریح کرد: از اقشار مختلف مردم درخواست می‌کنم با شرکت در این سنت حسنه به بیماران نیازمند به خون کمک کنند و ذخیره خونی پایگاه انتقال خون را به شرایط مطلوب برسانند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: بیماران تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و ... ازجمله بیماران نیازمند به خون هستند که در این روزهای حساس ممکن است به علت کمبود خون سلامتی خود را از دست بدهند؛ بنابراین شهروندان با مراجعه به مراکز انتقال خون می‌توانند به بیمارانی که شدیداً  به این کار خداپسندانه نیازمند هستند، کمک کنند.

محمدی در پایان بیان کرد: هر خانه می‌تواند یک پایگاه انتقال خون باشد و با استفاده از این طرح می‌توان سنت حسنه انتقال خون را در خانواده‌ها ترویج کرد.

انتهای پیام
captcha