فوتی‌های کرونایی بر اساس ضوابط دفن می‌شوند
کد خبر: 3888996
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

فوتی‌های کرونایی بر اساس ضوابط دفن می‌شوند

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از دفن فوتی‌های کرونایی بر اساس ضوابط اعلام‌ شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بهشت‌ زهرا(س) خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی شهرداری بندرعباس، علیرضا بهمن‌نژاد بندری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان این نهاد اظهار کرد: در راستای پیشگیری از انتشار بیشتر بیماری کرونا، ضدعفونی در محوطه آرامستان بندرعباس در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای حفظ سلامت کارکنان، مراجعان و زائران اهل قبور، بخش‌های مختلف بهشت‌زهرا‌(س) بندرعباس مانند غسالخانه، ساختمان اداری، سرویس‌های بهداشتی، مبلمان، معابر، نمازخانه و غیره ضدعفونی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با تأکید بر اجرای تدابیر لازم برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در مجموعه آرامستان بندرعباس، گفت: تجهیزات کامل شامل لباس، ماسک، عینک، دستکش و غیره برای افراد درگیر در تشییع و تدفین متوفیان مبتلا به بیماری کرونا خریداری شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس با بیان اینکه وظیفه تدفین فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا بر عهده این سازمان است، بیان کرد: یک دستگاه آمبولانس ویژه این فوتی‌ها به‌منظور حمل اجساد اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: شیوه دفن فوتی‌های کرونا تماماً بر اساس ضوابط اعلام‌شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان بوده و نماینده مرکز بهداشت نیز حین انجام عملیات مربوطه حضور دارد.

انتهای پیام
captcha