مشارکت روزانه پنج هزار بسیجی هرمزگانی در مهار کرونا
کد خبر: 3888976
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷

مشارکت روزانه پنج هزار بسیجی هرمزگانی در مهار کرونا

معاون عملیات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: روزانه پنج هزار بسیجی در ایستگاه‌های کنترل و بازرسی جهت مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم مشارکت دارند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان، سرهنگ علی پهلوانی، معاون عملیات این نهاد، امروز، 16 فروردین‌ماه اظهار کرد: روزانه پنج هزار بسیجی در ایستگاه‌های کنترل و بازرسی جهت مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامتی مردم مشارکت دارند.

وی افزود: سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان از اول شروع ویروس کرونا اقدام به تشکیل قرارگاه زیستی امام رضا(ع) در استان کرد و با کمک به شبکه بهداشت در طرح غربالگری تولید ماسک، ژل، مواد شوینده و رفع آلودگی از اماکن با ظرفیت بسیج پرداخته است.

پهلوانی با بیان اینکه مردم با ماندن در خانه و رعایت مسائل بهداشتی مهم‌ترین نقش را در کمک به خود و دست‌اندرکاران مبارزه با بیماری کرونا ویروس دارند، تصریح کرد: مردم باید همچنان این روند را ادامه دهند تا شاهد حذف این ویروس منحوس از کشورمان باشیم.

معاون عملیات سپاه هرمزگان گفت: سپاه با کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها و روستاها تا پایان حذف این ویروس در کنار مردم خواهد ماند.

انتهای پیام
captcha