پیام قدردانی از همکاری مردم هرمزگان در کنترل کرونا
کد خبر: 3888615
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵

پیام قدردانی از همکاری مردم هرمزگان در کنترل کرونا

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پیامی مشترک از همکاری مردم در کنترل کرونا قدردانی کردند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس، فریدون همتی، استاندار هرمزگان و حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در بیانیه مشترکی از همراهی و مشارکت مردم در راستای مقابله با شیوع کرونا، رعایت توصیه‌های ایمنی بهداشتی و استقبال از طرح در خانه ماندن خاصه در روز طبیعت قدردانی کردند.

در متن این پیام آمده است:

«بار دیگر مردم شریف هرمزگان نشان دادند که برای تأمین سلامت عمومی و قدرشناسی از تلاش ایثارگرانه مدافعان سلامت بر اساس دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا عمل می‌کنند. کما اینکه در صحنه‌های سیاسی اجتماعی مختلف مردم شریف هرمزگان خالق حماسه بوده و وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی، شهدای عزیز و مقام معظم رهبری نشان داده‌اند.

بی‌تردید نتیجه درخشان مشارکت و همکاری فراگیر مردم در مرحله‌به‌مرحله اجرای موفق طرح‌های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا و همراهی با مسئولان کشور شرایط مطلوبی است که استان هرمزگان نسبت به سایر استان‌ها دارد. کاهش بیش از ۹۰ درصدی سفرها در نوروز امسال، مشارکت مردمی و خیرین در تأمین اقلام بهداشتی، گندزدایی مراکز و اماکن عمومی، رعایت توصیه‌های بهداشتی و درمانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا موجب مدیریت بهتر شرایط نسبت به دیگر استان‌ها است.

هیچ طرح و برنامه‌ای بدون همراهی مردم به نتیجه نخواهد رسید مشارکت عمومی پس از حضور گسترده و شبانه در گندزدایی شهرها، در روز سیزده فروردین به اوج خود رسید و گزارش‌های مستند از دورترین نقطه جاسک تا مرزی‌ترین نقطه پارسیان عزم مردم هرمزگان را در کمک به سلامت جامعه نشان می‌دهد.

ضمن قدردانی از تلاش همه دستگاه‌های مرتبط با کرونا به‌ویژه کادر درمان و صداوسیما و سایر رسانه‌ها، پوشش مناسب تلاش‌های مردم در صداوسیما و انجام آموزش‌های لازم با تبیین ابعاد مختلف کرونا کار بزرگی است که جای قدردانی دارد.

همان‌گونه که مردم هرمزگان با اقدامی هوشمندانه، 13 فروردین روز طبیعت در خانه ماندند تا زنجیره انتقال کرونا قطع شود، از همه هم استانی‌های بزرگوار درخواست می‌شود این همکاری‌ها را تا کنترل و مهار کامل ویروس منحوس کرونا استمرار بخشند».

انتهای پیام
captcha