تولید روزانه هزار و 500 ماسک توسط خواهران بسیجی
کد خبر: 3886458
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
فرمانده منطقه یکم ندسا خبر داد:

تولید روزانه هزار و 500 ماسک توسط خواهران بسیجی

فرمانده منطقه یکم ندسا از ضدعفونی محلات بندرعباس و تولید روزانه هزار و 500 ماسک توسط 120 نفر از خواهران بسیجی و گروه‌های جهادی خبر داد.

سردار عباس غلامشاهی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و در ادامه کار امدادرسانی و کمک به مردم و کادر درمانی، قرارگاه شفا نیروی دریایی منطقه یکم سپاه در هرمزگان همواره فعال و در همه موضوعات در کنار دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

وی افزود: یکی از کارهایی که در ابتدای شیوع ویروس کرونا در راستای مردم‌داری آغاز کردیم و همچنان استمرار دارد، گندزدایی و ضدعفونی محلات بوده است. هر شب ضدعفونی محلات مختلف بندرعباس توسط همکاران بنده و گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

فرمانده منطقه یکم ندسا ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که مردم در آن نگرانی‌هایی داشتند ملزومات بهداشت فردی بود ازاین‌رو کارگاه‌هایی برای تولید ماسک و گان بهداشتی با روحیه جهادی خواهران بسیجی و جهادگر در محلات راه‌اندازی کردیم و تولیدات این کارگاه‌ها را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به‌صورت رایگان بین مردم و کادر درمانی استان توزیع می‌کنیم.

سردار غلامشاهی با بیان اینکه روزانه هزار و 500 ماسک بهداشتی توسط 120 نفر از خواهران بسیجی با حدود 80 دستگاه چرخ‌خیاطی در 7 کارگاه تولید می‌شود، عنوان کرد: این اتفاق با همت گروه‌های جهادی به‌صورت خودجوش و بدون هیچ چشمداشتی صورت گرفت و تا زمانی که مردم و کادر درمانی استان نیازی به تهیه ماسک با قیمت‌های گزاف نداشته باشند آن را ادامه می‌دهیم.

 

انتهای پیام
captcha