تجلیل از ادارات اوقاف فعال در اقامه نماز جماعت
کد خبر: 3886456
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

تجلیل از ادارات اوقاف فعال در اقامه نماز جماعت

مدیرکل اوقاف هرمزگان از تجلیل سه اداره اوقاف رودان، حاجی‌آباد و بندرعباس به دلیل فعالیت‌های چشمگیر در حوزه اقامه نماز جماعت خبر داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد:  به‌تبع رسالت همه نهادهای نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه نماز، سازمان اوقاف نیز رسالت سنگینی در امر ترویج و فرهنگ‌سازی اقامه نماز جماعت دارد.

وی افزود: در این راستا شورای نماز اداره کل اوقاف هرمزگان جهت برنامه‌ریزی و نظارت بر اقامه نماز جماعت در ادارات تابعه و بقاع متبرکه و مساجد تحت پوشش تولیت این اداره کل تشکیل شد و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درجاهایی که ظرفیت آن وجود داشت، روزانه تا سه نوبت  نماز جماعت با حضور امام جماعت برگزار و به بحث مسائل و احکام نماز نیز پرداخته می‌شد.

مدیرکل اوقاف هرمزگان ادامه داد: اقامه نماز در تمامی ادارات تابعه ما بسیار پررنگ بوده اما به فراخور ظرفیت‌ها از سه اداره رودان، حاجی‌آباد و بندرعباس که بیشتر از سایر ادارات در بحث اقامه نماز جماعت فعالیت داشتند و همچنین از مدیران و خادمین بقاعی که نقش خوبی در اقامه نماز داشتند تجلیل کردیم.

مهدیان تصریح کرد: البته با توجه به شیوه ویروس کرونا، اکنون در تمامی ادارات و بقاع متبرکه هرمزگان اقامه نماز جماعت به حالت تعلیق درآمده که امیدواریم بعد از نابودی این ویروس منحوس، بتوانیم نمازهای جماعت را فعال‌تر از گذشته برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha