آمادگی ستاد حوزوی مبارزه با کرونا هرمزگان برای ارائه خدمات به مردم
کد خبر: 3886215
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

آمادگی ستاد حوزوی مبارزه با کرونا هرمزگان برای ارائه خدمات به مردم

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه هرمزگان گفت: ستاد حوزوی مبارزه با کرونا استان آماده ارائه هرگونه خدمات به مراکز درمانی و مردم است.

حجت‌الاسلام داریوش حسن‌زاده، مدیر روابط عمومی حوزه علمیه هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: ستاد حوزوی مبارزه با کرونا استان هرمزگان به ریاست حجت‌الاسلام‌ والمسلمین نادر حقیقی، مدیر حوزه علمیه استان تشکیل و روز گذشته، 27 اسفندماه دومین جلسه این ستاد برگزار شد. در  ذیل آن نیز کمیته‌های فرهنگی، توزیع، اقتصادی و سیاسی، رسانه‌ای، تجهیز اموات، پشتیبانی، محتوا و اعزام به بیمارستان‌ها فعال هستند.

وی افزود: این ستاد آمادگی کامل را دارد که هر زمان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان اعلام نیاز کند در حوزه‌های مختلفی چون اعزام نیروی انسانی به بیمارستان‌ها، اطلاع‌رسانی، غسل و دفن فوتی‌ها، مشاوره به بیماران و خانواده‌هایشان و ... ارائه خدمات داشته باشد.

رئیس کمیته رسانه‌ای ستاد حوزوی مبارزه با کرونا هرمزگان افزود: تمامی مدیران مدارس علمیه در سراسر استان هرمزگان نیز به‌عنوان مسئولان قرارگاه سلامت حوزوی در هر شهرستان منصوب شدند و فعالیت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف برای مقابله با ویروس کرونا در سطح شهرستان‌ها انجام می‌دهند.

حسن‌زاده ادامه داد: گروه‌های جهادی طلاب خواهر و برادر نیز در سراسر استان به مسئله مقابله با کرونا ورود جدی داشته‌اند و در این زمینه  از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه دشمنان روحانیت همیشه بمباران تبلیغات علیه روحانیت را در فضای سایبری به‌صورت وسیع به وجود می‌آورند، اما در این زمینه موفق نبوده‌اند. روحانیت و حوزه علمیه در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است و خود را از مردم جدا نمی‌داند، در بحران مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز تمامی نهادهای حوزوی استان هرمزگان دست‌به‌دست هم داده‌اند و تا نابودی کامل آن در کنار مردم هستند.

انتهای پیام
captcha