مردم با انتخاب اصلح مجلس قدرتمند بسازند
کد خبر: 3880232
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴

مردم با انتخاب اصلح مجلس قدرتمند بسازند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان با بیان اینکه انتخابات یک فریضه شرعی است، گفت: امیدوارم مردم بتوانند با انتخاب خوب خود مجلسی قدرتمند و باصلابت با نمایندگانی همچون شهید مدرس بسازند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، صبح امروز، دوم اسفندماه پس از حضور اول وقت در مسجد قدس بندرعباس و انداختن رأی خود در صندوق، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: انتخابات یک فریضه شرعی است، همان‌طور که هرچه نماز را در اول وقت به‌جا آوری ارزش آن بالاتر است، هرچه سریع‌تر برای رأی دادن اقدام کنی باارزش‌تر است.

وی افزود: این مردم عزیزی که در لحظات و ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردند مانند کسانی هستند که نماز اول وقت را به‌جای می‌آورند. ازاین‌رو توصیه می‌کنم مردم فریضه انتخابات را در اول وقت به‌جای آورند. به تعبیر آیت‌الله بهجت به‌جای آوردن فریضه دینی مانند لیمو شیرینی است که هرچه از زمان آن می‌گذرد تلخ‌تر می‌شود، اول وقت زمان مناسبی است که مردم پای صندوق‌های رأی بیایند و زودتر آرای خود را بیندازند که در ساعات آخر تجمع ایجاد نشود.

عبادی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر معیارهای نماینده اصلح، افزود: مردم نماینده‌ای را انتخاب کنند که شجاع، مردمی، ساده‌زیست، نترس در مقابل نظام استکباری، متناسب با گام دوم انقلاب بوده، حرف و عملش یکی باشد و سوابق نیک داشته باشد.

وی تصریح کرد: مردم خیلی به شعارهای انتخاباتی توجه نکنند و عملکرد کاندیداها را ببینند و بر این اساس تصمیم بگیرند، اهمیت ندهند چه کسی انتخاب می‌شود یا نمی‌شود، مهم این است که آرایی که به صندوق‌ها می‌اندازند بر اساس تکلیف باشد و پیش خود و خدا حجت داشته باشند که عملشان مطابق با رضای خداست.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: برخی فکر می‌کنند اگر کاندید موردنظرشان که با آگاهی مورد شناسایی قرار گرفته، انتخاب نشود، رأیشان خراب شده است، درصورتی‌که رأیی خراب شده که بر اساس حجت شرعی نباشد.

عبادی در پایان بیان کرد: امیدوارم مردم بتوانند با انتخاب خوب خود مجلسی قدرتمند و باصلابت با نمایندگانی همچون شهید مدرس بسازند.

انتهای پیام
captcha