پخش ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی از صداوسیمای خلیج‌فارس
کد خبر: 3879289
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

پخش ویژه‌برنامه‌های انتخاباتی از صداوسیمای خلیج‌فارس

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس از ویژه‌برنامه‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این رسانه خبر داد.

مهران جلایی، مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، گفت: در روز برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان، ویژه‌برنامه رادیویی «به‌وقت حضور» به‌صورت زنده از ابتدای صبح و پیش از آغاز رأی‌گیری همراه مردم هرمزگان خواهد بود و تا پایان ساعت رأی‌گیری نیز ادامه دارد.

وی ادامه داد: این ویژه‌برنامه رادیویی که از برنامه «صدای همدلی» در رادیو خلیج‌فارس پخش خواهد شد به حضور پرشور مردم هرمزگان در انتخابات می‌پردازد و همچنین اطلاع‌رسانی اطلاعیه‌های ستاد انتخابات کشور، سرودهای ملی و میهنی  و پخش آنونس‌های انتخاباتی از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس گفت: یکی از ابزارهای فراهم آورنده حضور و مشارکت مردم در یک نظام مردم‌سالار، برگزاری انتخابات و برگزیدن افراد برای تصدی مسئولیت‌ها است تا از این طریق اراده جمعی مردم در ارکان نظام تحقق عملی پیدا کند، ازاین‌رو ویژه‌برنامه «من به توان ما»  نیز با ساختار کلامی، پیامی و با موضوع انتخابات در رادیو خلیج‌فارس تهیه، تولید و پخش می‌شود.

جلایی بیان کرد: این برنامه دارای بخش‌های مختلفی از جمله آرم، کلام، موسیقی، ترانه، گزارش، گفت‌وگو و بسته‌های صوتی خواهد بود، برنامه «من به توان» ما در ۱۸ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای، سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۲:۳۰ از رادیو خلیج‌فارس پخش می‌شود.

وی همچنین به تشریح ویژه‌برنامه‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سیمای مرکز خلیج‌فارس پرداخت و اظهار کرد: شبکه استانی سیمای خلیج‌فارس با هدف تبیین و تشریح فرآیند انتخابات در هرمزگان برنامه «برگزین» را روی آنتن می‌برد.

مدیرکل صداوسیما مرکز خلیج‌فارس ادامه داد: «برگزین» با ساختار میزگرد، سعی دارد دانش و شناخت مخاطبان را در خصوص انتخابات و وظایف مجلس شورای اسلامی افزایش دهد، این ویژه‌برنامه جمعه‌ها ساعت 18:40 از سیمای خلیج‌فارس پخش می‌شود.

جلایی افزود: مباحث کارشناسی، وله‌های تصویری، گزارش و موسیقی با موضوع انتخابات، سخنان مقام معظم رهبری و امام خمینی(ره) از بخش‌های برنامه «برگزین» است.

انتهای پیام
captcha