مسلمانان با شرکت در آیین پیاده‌روی اربعین، راه امام حسین(ع) را ادامه می‌دهند
کد خبر: 3850806
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

مسلمانان با شرکت در آیین پیاده‌روی اربعین، راه امام حسین(ع) را ادامه می‌دهند

گروه سیاسی ــ امام جمعه پیرانشهر گفت: هر ساله مسلمانان جهان با شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی پیرو و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند.

مسلمانان با شرکت در آیین پیاده‌روی اربعین راه امام حسین(ع) را ادامه می‌دهند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، ماموستا مصطفی محمودی، در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه پیرانشهر، اظهار کرد: میلیون‌ها نفری که سالانه در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند به دنیا و دشمنان اسلام اعلام می‌دارند که پیرو و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) در دنیا هستند.
وی افزود: راهپیمایی اربعین حسینی از جهت تقویت معنویت پس از زیارت سرور شهیدان حائز اهمیت بوده است.
این مقام مسئول با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات گفت: میلیون‌ها نفری که سالانه در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند به دنیا و دشمنان اسلام اعلام می‌دارند که پیرو و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند.

امام جمعه پیرانشهر تاکید کرد: اتحاد میان مسلمانان و دوری از تفرقه و دشمنی میان آنها اهمیت داشته و با توجه به حمله ترکیه به شمال شرق سوریه و کشته شدن صدها نفر، مسلمانان باید از ارتکاب جنایت علیه یکدیگر و مسلمانان خوداری کنند.

وی در پایان سخنان خود افزود: علاوه بر مقاومت، مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در قبال این جنایت نباید ساکت بنشینند، چون ایجاد اختلاف میان مسلمانان به ضرر آنها است.

انتهای پیام
captcha