تاکید استاندار لرستان بر لزوم توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3850720
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۶

تاکید استاندار لرستان بر لزوم توسعه فرهنگ قرآنی

گروه فرهنگی ـ استاندار لرستان تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی لرستان را یکی‌از کارهای خوب و جالب توجه گروه قرآن و عترت ارشاد دانست و گفت: از این سند می‌توان در راستای توسعه فرهنگ قرآنی استان استفاده کرد.

تاکید استاندار لرستان بر لزوم توسعه فرهنگ قرآنیبه گزارش ایکنا از لرستان، شامگاه پنج‌شنبه، ۲۵ مهرماه، سید موسی خادمی، استاندار لرستان به همراه محمود ثمینی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان و هیئت همراه، در جریان بازدید از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان، از غرفه گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان بازدید کرد.

در این بازدید استاندار لرستان در جریان فعالیت‌های انجام شده توسط گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، طی سال‌های گذشته و در سال‌جاری قرار گرفت.

وی تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان لرستان را یکی‌از کارهای خوب و جالب توجه گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان دانست و تاکید کرد: از این سند می‌توان در راستای توسعه فرهنگ قرآنی استان استفاده کرد.

یادآور می‌شود، در غرفه دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مجموعه فعالیت‌های گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، در قالب نمایشگاه مصور در معرض دید عموم قرار گرفته و همچنین تألیفات پژوهشی، فرهنگی و هنری این گروه در حوزه قرآن و عترت در هشت عنوان و ۱۶ جلد کتاب به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام
captcha