اعزام مربی قرآن در قالب طرح جهادگران
کد خبر: 3850554
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

اعزام مربی قرآن در قالب طرح جهادگران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مؤسسه قرآنی شمیم وحی بیت الرقیه در قالب طرح جهادگران، مربیان قرآن مجرب را به مدارس اعزام خواهد کرد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شمیم وحی بیت الرقیه شهر مشهد به مدیریت فاطمه گندم‌رو، طی جلسه‌ای که با مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش استان داشته است، تصمیم دارد تا طرح جهادگر قرآنی را در سطح منطقه با هدف ترویج و انس با قرآن کریم اجرا کند.

با توجه به اینکه مؤسسه قرآنی شمیم وحی بیت الرقیه، از توانمندی خوبی در آموزش قرآن و برنامه‌های فرهنگی قرار دارد، طرح جهادگران را به منظور اعزام مربی قرآن به مدارس اجرا می‌کند. در این طرح تعداد 12 نفر از مربیان برای آموزش به دانش‌آموزان به مدارس اعزام شده که طی برنامه‌ریزی با آموزش و پرورش، در طول هفته یک روز به صورت رایگان به ارائه آموزش می‌پردازند.

مربیان اعزامی در سطح خوبی از نظر آموزشی در سطح مربیگری قرآن قرار دارند که در دو سطح به صورت مقدماتی و همچنین حفظ جزء 30 قرآن کریم برنامه‌ریزی شده است.

یادآوری می‌شود، این مؤسسه از سال 1389 در منطقه محروم محله طبرسی شمالی در زمینه‌های آموزش روخوانی، روان‌خوانی، نهج‌البلاغه و ... فعالیت داشته است و تاکنون موفق به تربیت قرآن‌آموزان بسیاری شده است و در حال حاضر کلاس‌های مقدماتی قرآن را برای نوجوانان در قالب 12 کلاس برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha