13 آبان؛ روز خروش مردم علیه استکبار جهانی
کد خبر: 3850403
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فلاورجان:

13 آبان؛ روز خروش مردم علیه استکبار جهانی

کانون خبرنگاران نبأ ــ در روز 13 آبان حوادث بسیار مهمی برای انقلاب اسلامی ایران رقم خورد؛ به‌ طوری که می‌توان گفت هسته اولیه انقلاب اسلامی و پیروزی آن در این روز اتفاق افتاده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جواد سلطانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فلاورجان، 23 مهرماه در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در این شهرستان، گفت: در روز 13 آبان حوادث بسیار مهمی برای انقلاب اسلامی ایران رقم خورد؛ به‌طوری که می‌توان گفت هسته اولیه انقلاب اسلامی و پیروزی آن در این روز اتفاق افتاده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فلاورجان با تأکید بر برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: راهپیمایی 13 آبان علاوه بر فلاورجان در شهر‌ها و بخش‌های مرکزی، پیربکران و قهدریجان نیز برگزار می‌شود.
وی افزود: در 13 آبان سال 43، حضرت امام خمینی(ره) در قم دستگیر و تبعید شدند؛ در 13 آبان سال 57، دانش‌آموزان تهران در اعتراض به دخالت‌های آمریکا در امور کشورداری ایران، راهپیمایی کردند که این اعتراض آنها به خاک و خون کشیده شد و در 13 آبان سال 58، لانه جاسوسی آمریکا از سوی دانشجویان پیرو خط امام تسخیر شد که این سه حادثه بزرگ، سرنوشت انقلاب اسلامی ایران را رقم زد.
سلطانی در ادامه گفت: بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، دشمنی استکبار بر علیه انقلاب اسلامی بیشتر شده است و این مبارزه با استکبار در اتحاد عموم مردم به‌صورت شعاری و عملی باید نهادینه شود.
وی در پایان از زحمات اطلاعات سپاه در شناسایی و دستگیری مسئول شبکه آمدنیوز در ایام اربعین حسینی، قدردانی کرد.
یادآور می‌شود، مراسم راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در فلاورجان از ساعت 9 صبح از میدان آزادی تا مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.
اسداله حاجی‌ابوالحسنی
انتهای پیام
captcha