رونمایی از ۲۷ عنوان تازه‌های نشر لرستان
کد خبر: 3850393
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

رونمایی از ۲۷ عنوان تازه‌های نشر لرستان

گروه فرهنگی ــ هم‌زمان با چهارمین روز از نمایشگاه کتاب لرستان از ۲۷ عنوان تازه‌های نشر لرستان رونمایی شد.

رونمایی از ۲۷ عنوان تازه‌های نشر لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عصر سه‌شنبه، بیست‌و‌سوم مهر در چهارمین روز از سیزدهمین نمایشگاه کتاب استانی از شش عنوان کتاب‌های تازه منتشر شده انتشارات هاویر و بیست‌و‌‌یک عنوان تازه‌های نشر اردیبهشت جانان، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و اصحاب فرهنگ، ناشران و نویسندگان لرستان، رونمایی شد.

«ریاضیات کاربردی پایه»، «عفونت‌های ویروسی در نوزادان و کودکان»، «مروری بر رادیولوژی کودکان»، «راهنمای تصویری اسلام»، «سیمای امام علی(ع) در شعر معاصر فارسی و عربی» و «نگاهی کلی و پژوهشی به صنایع دستی لرستان» کتاب‌های رونمایی شده انتشارات هاویر در این مراسم بود.

در این مراسم همچنین از بیست‌و‌یک عنوان کتاب از انتشارات اردیبهشت جانان رونمایی شد که مثنوی در مثنوی، ایران و کمپانی هنر شرقی در دوره زندیه، تاریخ ساسانیان، عاشقانه به لهجه باران، شاید ناگهان بر لبانت روییدم، دیار دالوند، ساباط، عشق خاطرات را خفه می‌کند، از ثانیه ثانیه ثانیه مردن ناخوشم و لرستان در عصر مفرغ، از آن جمله‌اند.

زاگرس مرکزی در دوران پیش از تاریخ، سیل‌نامه، مرگ ناگهانی قلبی در ورزش، طراحی فضاهای آموزشی برای کودکان، عروج نفس از منظر ابن‌عربی، بی‌پلامار، خرم‌آباد پیش به‌سوی شهر شاد، شناخت‌نامه حسن‌خان جودکی، قائد‌رحمت در گذر تاریخ، شناخت طایفه ممصارم و فرهاد سی‌بخت دیگر کتب رونمایی شده از انتشارات اردیبهشت جانان در چهارمین روز از نمایشگاه کتاب لرستان بود.

یادآور می‏‌شود، سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان از ۲۰ تا ۲۵ مهر‌ماه ۱۳۹۸ همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ پذیرای دوستداران کتاب است.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۰
0
0
شاید ناگهان بر لبانت روئیدم ....بسیار عالی تبررریک فراااوان
captcha