تکریم شهدا، بزرگداشت آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: 3850298
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

تکریم شهدا، بزرگداشت آرمان‌های انقلاب است

گروه اجتماعی ــ رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه تکریم شهدا، بزرگداشت آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، گفت: این قدرت نظامی که امروز به‌دست آوردیم به برکت خون پاک شهیدان و صبوری خانواده شهداست.

تكريم شهدا بزرگداشت آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدعلی فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز روز سه‌شنبه، 23 مهرماه در مراسم تجلیل و رونمایی از تمبر یادبود شهدای پالایشگاه تبریز و گلباران یادمان شهدا، با تأکید بر اینکه تکریم آرمان‌های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از وظایف اصلی ماست، گفت: ما در زمانی مورد هجمه و تجاوز دشمن قرار گرفتیم که هنوز آمادگی ایستادگی در مقابل 30 کشور دنیا را نداشتیم، به خاطر نابسامانی نظام مورد حمله دشمن قرار گرفتیم و این مسئله بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با تأکید بر اینکه اقتدار جمهوری اسلامی به خاطر خون پاک شهدا و الگو گرفتن از نهضت عاشوراست، افزود: در حال حاضر به خاطر توان و قدرت نظامی بالایی که در این چهل سال به‌دست آورده‌ایم دشمن از توان نظامی ما هراسان است.

حجت‌الاسلام فقیه، با بیان اینکه تكريم شهدا، بزرگداشت آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: این قدرت نظامی  که امروز به‌دست آوردیم به برکت خون پاک شهیدان و صبوری خانواده شهداست.

رئیس دفتر امام جمعه تبریز به برخی از تهدیدهایی که امروز با آن روبه‌رو هستیم اشاره کرد و افزود: یکی از تهدیدات اصلی در حال حاضر غفلت از تهاجم فرهنگی است که مقام معظم رهبری، تعابیر بی‌شماری از جمله شبیخون فرهنگی را در این مورد بیان کرده‌اند. به این نکته خیلی باید اشاره شود تا جوانان و خانواده‌ها از توطئه‌های دشمن آگاه باشند.

وی افزود: یکی دیگر از تهدیدها عدم وجدان کاری است که اگر در هر اداره و سازمانی وجدان کاری نباشد آسیب جدی به نظام و جامعه وارد می‌شود.

حجت‌الاسلام فقیه در ادامه بی‌انضباطی اقتصادی را یکی دیگر از تهدیدها اعلام کرد و گفت: خواسته مردم این است که انضباط اقتصادی باید در تمام لایه‌های اجتماع وجود داشته باشد و مردم در مقابل این همه تحریم ظالمانه هنوز مقومت کرده‌اند.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، همچنین عدم اجرای عدالت را از جمله تهدیدهای اصلی در زمان حال دانست و گفت: یکی از شاخصه‌های مهم نظام عدالت است. خدا را شکریم که عملکرد خوب رئیس قوه قضاییه بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha