سرمایه‌گذاری در شهر ارومیه امری ضروریست
کد خبر: 3850173
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

سرمایه‌گذاری در شهر ارومیه امری ضروریست

گروه اجتماعی ــ سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سرمایه‌گذاری در شهر ارومیه یکی از ضروریات و پراهمیت‌ترین رویکرد دوره‌های چهارم و پنجم شورا بوده است.

سرمایه‌گذاری در شهر ارومیه یکی از ضروریات شورای شهر است

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان‌غربی، حسین پناهی، سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه، امروز، 23 مهر، در نشست خبری با اصحاب رسانه، ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین‌ حسینی، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در شهر ما یکی از ضروریات و پراهمیت‌ترین رویکردهای شورای دور چهارم و پنجم است یعنی اگر ما نتوانیم جذب سرمایه گذار داشته باشیم عملا نخواهیم توانست توسعه شهری داشته باشیم، لذا پروژه امام را به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار شهر با معرفی سرمایه‌گذاران جدید انجام خواهیم داد که در این راستا سرمایه‌گذارانی جدید از طرف شهرداری معرفی شده است.

وی افزود: باید انتقاد منصفانه در همه زمینه‌ها داشته باشیم و شهردار ارومیه با تمام توان در حال خدمت در راستای توسعه و آبادانی شهر ارومیه است.

پناهی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهتمام شهرداری و شورای‌ شهر ارومیه در اتمام پروژه‌های نیمه تمام  شهری، گفت: اولویت مدیریت شهری اتمام پروژه‌های نیمه تمام است  و پروژه پل غیرهمسطح آذربایجان، پروژه پارک ساحلی، یادمان شهید باکری، پروژه امام، تراموای شهری، نوسازی و بهسازی حمل و نقل شهری جزو پروژه‌های کلان ما هستند که باید به سرانجام برسانیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه حاشیه‌نشینی در کل دنیا مرسوم است، تصریح کرد:  توزیع عادلانه اعتبارات و بودجه‌شهری رویکرد شورای پنجم است و رسیدگی به بافت فرسوده و غیرمجاز بهترین رویکرد شهری است و پیشنهادهایی در راستای ساماندهی آن به مسئولین داده شده و شهرداری در صدد ارائه خدمات به شهروندان حاشیه نشین است.

سخنگوی شورای اسلامی  ارومیه با بیان اینکه در راستای نوسازی حمل و نقل و ناوگان عمومی ارومیه 100 دستگاه خودرو خریداری شده، گفت: که از این تعداد 50 دستگاه اتوبوس و 50 دستگاه ون است.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان و انرژی از والیبال که برند شهر ارومیه است حمایت کنیم، بیان کرد:  حمایت شورای اسلامی شهر ارومیه از تیم فوتبال ۹۰ ارومیه، حمایت مدیریت شهری از ورزش قهرمانی و پهلوانی از جمله اقدامات در حوزه ورزش است.

انتهای پیام
captcha