پذیرایی از ۱۳هزار و ۵۰۰ زائرغیرایرانی در موکب مسجد جمکران
کد خبر: 3850082
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

پذیرایی از ۱۳هزار و ۵۰۰ زائرغیرایرانی در موکب مسجد جمکران

گروه اجتماعی ــ معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: در پنج روز ابتدایی برپایی موکب «مع امام منصور» در مسجد مقدس جمکران ۱۳ هزار و ۵۰۰ زائر غیر ایرانی اسکان و پذیرایی شدند.

پذیرایی از ۱۳هزار و ۵۰۰ زائرغیرایرانی در موکب مسجد جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، ابراهیم صدوقی، 23 مهردر جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی موکب «مع امام منصور» در شبستان امام حسن عسکری(ع) مسجد مقدس جمکران برای اسکان و پذیرایی از زائران غیر ایرانی اربعین حسینی اظهار کرد: خادمان این مکان مقدس تمام توان خود را به کار گرفته اند تا میزبانان شایسته‌ای برای این زائران که اغلب از کشور پاکستان هستند و با سختی و مشکلات زیاد می‌خواهند خود را به مراسم پیاده روی اربعین در کربلای معلی برسانند، باشند.
وی ادامه داد: در این موکب علاوه بر خدمات فرهنگی، خدمات رفاهی مختلفی از جمله اسکان، پذیرایی در وعده های صبحانه، ناهار و شام، استحمام و شستشوی لباس ارائه می‌شود.
معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در پنج روز ابتدایی برپایی این موکب بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ زائر غیرایرانی در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام پذیرایی شده و بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ زائر نیز اسکان شبانه داشتند.
صدوقی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده به زائرین با همت و کمک‌های مالی خادمان و بانیان ارائه می‌شود، گفت: عاشقان امام حسین(ع) می توانند با هر توان مالی برای مشارکت در ثواب استقبال و پذیرایی از زائران اربعین حسینی در مسجد مقدس جمکران سهیم باشند.
وی با تاکید بر اینکه این موکب تا ۱۰ آبان ماه برای پذیرایی از زائران در مسیر بازگشت از کربلا برقرار است، اظهار کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۶۶۶۵۲ و کد #۳۱۳*۷۸۰* برای واریز نذورات نقدی بانیان و خیرین در نظر گرفته شده است که امیدواریم با همت جمعی بتوانیم میزبانان خوبی برای زائران شهر مقدس قم در ایام اربعین باشیم.
انتهای پیام
captcha