تردد ۱۴۰ هزار زائر از مرز خسروی
کد خبر: 3850070
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

تردد ۱۴۰ هزار زائر از مرز خسروی

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به وضعیت مناسب پایانه مرزی خسروی از تردد ۱۴۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ایوب سلیمانی، جانشین فرمانده انتظامی کشور در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی با اشاره به وضعیت مناسب این پایانه مرزی اظهار کرد: تاکنون 140 هزار زائر از این مرز عبور کرده‌اند.

وی گقت: در ابتدا مشکلات و عدم آمادگی طرف عراقی باعث شد تا محدودیت‌هایی ایجاد شود. هم‌اکنون این مسئله حل شده است و امیدواریم در سال‌های آینده و در ادامه اربعین امسال بتوانیم شاهد حضور زائران بیشتری در این استان برای عبور از این مرز باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی کشور اظهار کرد: امسال در مرزها شاهد حضور تعداد زائران بیشتری نسبت سال‌های قبل بودیم و پیش‌بینی ما این است که حجم وسیعی از مردم به سمت کربلا رهسپار می‌شوند.

وی گفت: امنیت مرز خسروی کامل است و با تلاش نیروهای انتظامی که فرزندان انقلاب و با انگیزه این مرز و بوم هستند مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

سلیمانی افزود: تاکنون بیش از هزار و 800 گشت انتظامی در مرز خسروی حضور داشته‌اند و هر کجا که موکب و توقف‌گاهی مستقر است نیروی انتظامی پلیس با حضور چشمگیر در کنار مردم در حفظ امنیت تلاش می‌کند.

جانشین فرمانده انتظامی کشور از استقرار هزار و 500 گشت راهور برای جلوگیری از تصادفات در استان کرمانشاه در طول این ایام خبر داد و گفت: در طی این مدت شاهد کاهش 30 درصدی تصادفات هستیم.

انتهای پیام
captcha