رفع بیکاری در لرستان نیازمند اهتمام ویژه سازمان برنامه ‌و بودجه است
کد خبر: 3850069
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

رفع بیکاری در لرستان نیازمند اهتمام ویژه سازمان برنامه ‌و بودجه است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‎فقیه در لرستان با بیان این‌که نرخ بالای بیکاری در لرستان نیازمند اهتمام ویژه سازمان برنامه ‌و بودجه است، اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلات لرستان نبود زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری است و با تخصیص‌های کنونی در زمینه اعتبارات نمی‌توان کار خاصی انجام داد.

نرخ بالای بیکاری در لرستان نیازمند اهتمام ویژه سازمان برنامه ‌و بودجه استبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید‌احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد امروز سه‎شنبه، بیست و سوم مهر در دیدار با رئیس سازمان برنامه ‌و بودجه، با بیان این‌که انتظار می‌رفت که سفر شما خیلی زودتر از این‌ها بعد از سیل صورت گیرد، اظهار کرد: حمایت‌های لازم از سوی دولت تاکنون انجام ‌گرفته است و در هنگام وقوع سیل تا حدودی کار مدیریت شد ولی خسارات سیلاب لرستان خیلی سنگین بود و بعد از سیل مشکلات عدیده‌ای باقی‌ مانده که رفع آن‌ها هم زمان‌بر بوده و هم نیازمند امکانات و اعتبارات بیشتر است.

وی افزود: مسئله بیکاری از مهم‌ترین دغدغه‌های لرستان است و عوامل متعددی در این زمینه وجود دارد که با توجه به اشراف کامل رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به مسائل کشور امیدواریم در این راستا مشکلات برطرف شود.

آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که لرستان به‌لحاظ مشکل بیکاری به نقطه مطلوبی نرسیده و نرخ بالای بیکاری در این استان نیازمند اهتمام ویژه سازمان برنامه ‌و بودجه است، اضافه کرد: یکی دیگر از مشکلات لرستان نبود زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری است و با تخصیص‌های کنونی در زمینه اعتبارات نمی‌توان کار خاصی انجام داد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ایمن نبودن جاده‌های استان از مشکلات عمده است و باید با تخصیص اعتبارات ویژه مشکلات رفع شوند تا کمتر شاهد تصادفات جاده‌ای شویم.

انتهای پیام
captcha