ساخت ۲ هزار مسکن ویژه محرومان در لرستان
کد خبر: 3849997
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
نوبخت خبر داد:

ساخت ۲ هزار مسکن ویژه محرومان در لرستان

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان برنامه و بودجه از آغاز عملیات ساخت دو هزار مسکن ویژه محرومان در لرستان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این تعداد مسکن تا هفته دولت سال آینده افتتاح شوند.

ساخت 2 هزار مسکن ویژه محرومان در لرستانبه گزارش ایکنا از  لرستان، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه امروز سه‎شنبه، بیست و سوم مهر در جریان سفر به لرستان در دیدار با آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان، از آغاز عملیات ساخت دو هزار مسکن ویژه محرومان در لرستان خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم این تعداد مسکن تا هفته دولت سال آینده افتتاح شوند.

وی افزود: همچنین برای توسعه زیرساخت‌ها و حل مشکلات بخش‌های کشاورزی، مسکن و راه، اعتبارات ویژه‌ای به استان لرستان اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین قول داد ضمن بازدید از مناطق سیل‌زده لرستان در حد توان برای حل مشکلات این مناطق گام بردارد.

از اعتراض مردم در مورد یارانه‌ها بی‌خبر هستم

محمدباقر نوبخت همچنین در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر این‌که برخی از مردم نسبت به حذف یارانه خود معترض هستند، اظهارکرد: از روند اعتراض مردم در این خصوص بی‌خبر هستم، اما به‌طور قطع این موضوع پیگیری می‌شود.

وی با بیان این‌که موضوع حذف یارانه‌ها مربوط به وزارت رفاه است، اضافه کرد: به‌طور قطع به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha