اجرای طرح «نائب الزیاره شهید» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3849872
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶

اجرای طرح «نائب الزیاره شهید» در چهارمحال‌وبختیاری

گروه اجتماعی ـ هم‌زمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار جهت زیارت عتبات عالیات طرح «نائب الزیاره شهید» توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری به اجرا درآمد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از پایگاه ایثار چهارمحال‌وبختیاری، هم‌زمان با اربعین حسینی و عزیمت زوار جهت زیارت عتبات عالیات، طرح «نائب الزیاره شهید» در استان به اجرا درآمد.

فریدون ظفری‌سرموری معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن اشاره به اینکه یکی از آرزوهای شهدا در دفاع مقدس باز کردن راه کربلا و زیارت امام حسین(ع) بوده است، گفت: در این طرح به تعداد 2 هزار و 440 شهید استان کارت تمثال مبارک شهدا همراه با زیارت اربعین که هر زائر نائب الزیاره یک شهید است و با همراه داشتن این کارت و حضور در زیارتگاه‌ها بعد از بازگشت می‌تواند آن را تحویل بنیاد داده تا در سرکشی‌ها به خانواده معظم آن شهید اهدا شود.

ظفری افزود: شهدای دفاع مقدس همه به عشق زیارت کربلا و با سربند یا حسین (ع) با دشمن جنگیدند و به آرزوی هم‌نشینی با سرور و سالار خود به فیض عظمای شهادت نائل شدند که این طرح، باهدف جامه عمل پوشاندن به اهداف شهدا و همچنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: کاروان‌های زیارتی می‌توانند با مراجعه به واحد فرهنگی و تبلیغات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند.

گفتنی است: این طرح برای چهارمین سال متوالی در استان اجرا می‌شود که در سال‌های گذشته به صورت پلاک و پیکسل سوزنی انجام می‌شد اما امسال به صورت کارت تهیه و در اختیار زائرین اربعین قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha